خبرگزاری کار ایران

سیامک کوروشی در گفت و گو با ایلنا:

ورزشگاه فولاد جزو ۱۰ تای خوب دنیا است / دوست دارم در تیم‌های بالای جدول بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۱۷۳

سیامک کوروشی می گوید تجربه جدید را با فولاد تجربه کرد اما معلوم نیست در این تیم بماند یا نه.

سیامک کوروشی در گفت و گو با ایلنا درباره فصلی که در فولاد خوزستان سپری کرد  می‌گوید: تجربه جدیدی را در فولاد خوزستان سپری کردم، فولاد تیمی خوب با هواداران بسیار خوب و یک مربی کاربلد  است. تنها ناراحتی من این است که فولاد با جایگاه واقعی خود فصل را تمام نکرد، البته داشتیم خوب پیش می رفتیم اما یکی دو هفته آخر نتواستیم نتایج خوبی کسب کنیم. وگرنه فولاد با آن شرایطی که نیم فصل دوم را شروع کرده بود می توانست حداقل سهمیه را کسب کند، این درحالی است که نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست داد. باشگاه فولاد امکانات بسیار خوبی دارد و ورزشگاهش جزو 10 ورزشگاه خوب دنیا است.

او در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده در فولاد ماندگار است یا خیر ادامه می دهد: هنوز چیزی معلوم نیست، باشگاه فولاد با مدیر برنامه هایم صحبت کرده است.

این مدافع درباره کار با قطبی نیز می‌گوید: کار با آقای قطبی تجربه خوبی بود و همانطور که گفتم می‌توانستیم با کمک ایشان سهمیه را بگیریم که به خاطر لغزش خودمان نشد.

وی درباره آسیب های اخیر که به ورزشگاه فولاد شهر زده شد می گوید: سر بازی پرسپولیس با داماش چون به هواداران داماش اجازه ورود ندادند صندلی ها را شکستند مسئولان بهترین ورزشگاه را در اختیارشان گذاشتند اینکه صندلی ها را شکستند خیلی بد است. 

کوروشی در پایان درباره اینکه در ادامه در چه تیمی توپ خواهد زد نیز اضافه می کند: با چند تیم خوب در حال مذاکره ام به امید خدا تا دو هفته آینده تکلیفم مشخص می شود. طبیعتاً دوست دارم در تیم های بالای جدولی و پر طرفدار بازی کنم زیرا هوادار روح فوتبال است و وجود هوادار بازیکن را مسئولیت پذیر تر می‌کند، تیم بدون هوادار انگار روح ندارد و من خودم قبلا این موضوع را تجربه کرده ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز