خبرگزاری کار ایران

مهری: به تراکتور آمدم چون قرار است برای قهرمانی بسته شود/ خودم را به سرمربی جدید نشان می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۰۳۲

هافبک جدید تراکتورسازی از پیوستنش به این تیم صحبت کرد.

سعید مهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیوستن به تراکتورسازی اظهار داشت: من از نیم فصل لیگ قبل از تراکتورسازی پیشنهاد داشتم ولی در آن مقطع قسمت نشد به این تیم بیایم ولی حالا که دوباره پیشنهاد داده شد قبول کردم چرا که این تیم را دوست دارم و به آن علاقه قلبی دارم. پیشنهادات دیگری هم داشتم ولی وقتی صحبت تراکتور مطرح شد دیگر به آنها فکر نکردم و به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادم.

وی افزود: بازی کردن در تراکتورسازی کار سختی است و با توجه به بازیکنان خوب و بزرگی که در این تیم هستند برای رسیدن به ترکیب اصلی باید تلاش کرد و من هم تلاشم را می‌کنم ولی اینکه در ترکیب اصلی باشم یا نه را کادرفنی تشخیص خواهد داد و در هر صورت برای موفقیت تیم هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

هافبک تراکتورسازی ادامه داد: پست من هافبک دفاعی است و توانایی بازی در چند پست دیگر را هم دارم و با توجه به نیاز باشگاه هرجا لازم باشد بازی خواهم کرد.

مهری در مورد انتظار هواداران برای قهرمان شدن تراکتور گفت: این خواسته به حق هواداران است و من هم این موضوع را می‌دانستم که به تراکتورسازی آمدم و یکی از دلایل انتخابم هم همین بود و امیدوارم با تلاش بچه‌ها و کادرفنی قهرمان شویم و به هواداران هدیه بدهیم. تراکتور امسال تیم قدرتمندتری از فصل قبل خواهد بست و هدفش قهرمانی است.

وی در مورد پیوستن به تراکتور در حالی که سرمربی آن مشخص نیست توضیح داد: قبول دارم این یک ریسک بود ولی به هر حال سرمربی بعدی تراکتورسازی خارجی است و او وقتی به تیم بیاید پیش زمینه و شناختی ندارد و همه بازیکنان فرصت دارند خودشان را به او نشان دهند و من هم از این فرصت تلاشم را می‌کنم استفاده کنم.

هافبک تراکتورسازی در مورد الگوی فوتبالی خود و شماره مورد علاقه‌اش هم گفت: شماره مورد علاقه‌ام 8 است که فکر می‌کنم در اختیار علی طاهران باشد. الگوی فوتبالی هم ندارم ولی عاشق بازی کریستیانو رونالدو هستم.

مهری در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از آقای مهاجری به خاطر زحماتش برای من در فصل گذشته تشکر کنم و از آقای زنوزی هم ممنونم که شرایط آمدن من به تراکتورسازی را فراهم کرد و امیدوارم بازی‌های خوبی برای تیمم انجام دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز