خبرگزاری کار ایران

در صورت عدم همگروهی در انتخابی جام جهانی

دیدار دوستانه فوتبال ایران و ژاپن در شهریورماه

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۹۹۱

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد در صورتی که ایران در انتخابی جام جهانی قطر با ژاپن همگروه نشود، با این کشور احتمالا دیدار دوستانه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا،مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره بازی تیم های ملی فوتبال ایران و ژاپن گفت: با کمک سفارت ایران در توکیو گفت و گوهای مقدماتی را برای برگزاری این بازی دوستانه آغاز کرده ایم.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: مطابق توافقی که با مقامات فدراسیون فوتبال داشتیم در صورتی که در انتخابی جام جهانی قطر در قاره آسیا با تیم ملی ژاپن در یک گروه قرار نگیریم به احتمال زیاد شهریور ماه در تهران یا توکیو دو تیم مقابل هم بازی دوستانه خواهند کرد.

*رحمانی سفیر ایران در ژاپن: با درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری این بازی با مقامات ژاپنی گفت و گو کرده ایم

رحمانی موحد سفیر ایران در ژاپن که بدلیل همراهی در سفر آینده شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در تهران بسر می برد با اشاره به مذاکرات خود با مقامات فدراسیون فوتبال ژاپن افزود: درخواست فدراسیون فوتبال را در ملاقات با رییس فدراسیون فوتبال ژاپن مطرح که طرف ژاپنی ضمن تاکید بر اهمیت ایران در فوتبال آسیا و جهان، آمادگی خود را برای توسعه همکاریها بویژه برگزاری بازی دوستانه اعلام نمود.

وی ادامه داد: در چند ماه گذشته با تلاشهای انجام شده توسط سفارت کشورمان هماهنگی ها و اقدامات بسیار خوبی برای ارایه خدمات و تسهیلات بویژه حضور جامعه ایرانیان مقیم ژاپن با تیم های مختلف ورزشی از جمله باشگاه پرسپولیس در فینال لیگ آسیا و تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملل جهان انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز