خبرگزاری کار ایران

مدبر: سایپا باید رژیم پرداخت مناسب داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۹۳۹

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: باید نظم و انضباط مالی و رژیم پرداختی مناسب در دستور کار خود داشته باشیم تا خدشه ای که این سالها از این بابت به باشگاه سایپا وارد شده است را جبران کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، عصر امروز ۲۰ خرداد ماه ۹۸، اولین جلسه تمرین تیم فوتبال بزرگسالان سایپا برای حضور در جام نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با سخنرانی مدیرعامل و سرمربی نارنجی پوشان استارت خورد.

در ابتدای تمرین امروز، نارنجی پوشان با حضور در کلبه خورشید (سالن اجتماعات) شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با مدیرعامل و سرمربی خود عهد و پیمان برای حضوری قدرتمند و شایسته داشتند.

مصطفی مدبر، مدیرعامل باشگاه سایپا در چندین محور سخنانی را ایراد کرد که اخلاق مداری در ورزش، نظم و انضباط مالی و اعتماد کامل به کادر فنی از مهمترین بخش های صحبت های ایشان بود.

 مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت: متولیان ورزش از جمله باشگاه های فرهنگی ورزشی باید به منظور حاکم کردن اصول اخلاقی و جوانمردی در ورزش پیشقدم شوند.

سال هاست انتقاد می شود که وجود پسوند "فرهنگی" در انتهای نام باشگاه های ورزشی، صرفا یک کلمه است و در واقع توجه لازم به این موضوع مهم نمی شود. با این وجود کسی به هشدارها نسبت به شرایط فرهنگی حاکم بر ورزش آنطور که باید و شاید اهمیتی نمی دهد و ما همچنان شاهد بروز اتفاقات تلخ و بعضا ناگواری ناشی از نادیده گرفته شدن اصول و مبانی فرهنگ و اخلاق در جامعه ورزش کشور هستیم.

وی اضافه کرد: البته شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در ادوار گذشته نیز تلاش خود را برای انجام امور فرهنگی به کار بسته است و امسال نیز ترویج فرهنگ پهلوانی و اخلاق مداری در بین بازیکنان این باشگاه، علاقمندان به ورزش، شرکت های گروه خودروسازی سایپا و عموم آحاد جامعه را در برنامه های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در کنار  انعقاد قرارداد با سازمان هلال احمر، بازدیدهای دوره ای ورزشکاران این مجموعه از موسسات خیریه و پیگیری جشنواره و پویش های قرآنی، حمایت از آهوی ایرانی، چاپ لوگوی ترویج مصرف بهینه آب (آب نبض زندگی) بر روی پیراهن بازیکنان، توجه به آلودگی هوا تحت عنوان "آسمان آبی" با سازمان محیط زیست کشور  داشته ایم و در عین حال باید نظم و انضباط مالی و رژیم پرداختی مناسب در دستور کار خود داشته باشیم تا خدشه ای که این سالها از این بابت به باشگاه سایپا وارد شده است را جبران کنیم.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا تاکید کرد: ابراهیم صادقی، سرمربی کنونی تیم فوتبال این باشگاه نیز در دوران بازیکنی خود، چندین بار عنوان مرد اخلاق را به خود اختصاص داده است و این باشگاه نیز طی سالهای گذشته به عنوان یک باشگاه اخلاق مدار در ورزش کشور معرفی شده است و بنده ایمان کامل به توانایی ایشان دارم و مطمئنا‌ً با همت شما بازیکنان در کنار پشتیبانی مدیران و پرسنل باشگاه، نتیجه ای در خور نام سایپا بدست خواهیم آورد.

مدبر در انتهای صحبت هایش از انتخاب کادر فنی کاربلد، باتجربه و سایپایی ابراهیم صادقی تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد؛ همانگونه که شما ورزشکاران از ما انتظاراتی دارید، شما هم توقعات ما که کسب جایگاهی مناسب با نام برند سایپا است را در جدول داشته باشید.

بعد از صحبت های مدیرعامل، ابراهیم صادقی، سرمربی نارنجی پوشان با تاکید بر  ایمان کامل به شاگردانش گفت؛ تیم جوانی داریم و من به تک تک شما ایمان کامل دارم و مطمئن هستم که با تلاش و کوششی که داریم نتیجه خواهیم گرفت چرا که برای من نتیجه گیری به همراه اخلاق مهم است.

صادقی ادامه داد؛ تیمی که اخلاق دارد اما نتیجه نگیرد، دیده نمی شود و باید در زمین جنگید و اخلاق را در کنار آن رعایت کرد.

سرمربی سایپا در پایان خاطرنشان کرد؛ از آقایان بیژن طاهری، اشکان نامداری، کاظم برجلو، علی اصغر قربانعلی پور و محمد پالیزوان برای حضورشان تشکر می کنم و ۴ یا ۵ بازیکن در آینده به ما اضافه خواهند شد.

در پایان صحبت های سرمربی سایپا، بازیکنان با گرفتن عکس یادگاری با مدیرعامل و پرسنل باشگاه سایپا تمرین خود را آغاز کردند و یک تمرین شاداب را در زمین شماره ۱ مجموعه ورزشی سایپا انجام دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز