خبرگزاری کار ایران

شیری: بخاطر عدم تعهدات اسپانسر از تیم ملی جدا شدم/ مذاکرات ابتدایی با قشقایی داشتم

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۶۸۰

هافبک سابق استقلال، پرسپولیس و قشقایی شیراز که دو سال است از مستطیل سبز خداحافظی کرده در خصوص تیم ملی دانشجویان و حضور در قشقایی شیراز به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، شیری در این گفت و گو درباره‌ی زمان حضور خود در قشقایی اظهار داشت: به دلیل دوستی دیرینه ای که با مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز داشتم، پذیرفتم که در اواخر عمر فوتبالی ام به مدت یک سال در قامت بازیکن برای قشقایی به فعالیت بپردازم که در آن مقطع توانستیم عملکرد خوبی در لیگ دسته دو داشته باشیم و برابر پرسپولیس نیز در جام حذفی موفق به برتری شدیم.

شیری در خصوص دیدار به یادماندنی قشقایی برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: در آن بازی برابر پرسپولیس به میدان رفتم که توانستیم این تیم را شکست دهیم و همین عامل موجب افزایش محبوبیت من در شیراز گردید.

وی در رابطه با حضور خود به عنوان سرمربی در قشقایی و شایعات صورت گرفته در این مورد افزود: فصل قبل تمام شرایط برای نشستن من بر روی نیمکت قشقایی فراهم شده و تقریبا کار تمام شده بود، در باشگاه حاضر شده بودم و عکس های یادگاری نیز گرفته بودیم، اما بنا به دلایلی مدیرعامل محترم باشگاه قشقایی فرد دیگری را به عنوان سرمربی قشقایی معرفی کردند که بنده هم به نظر ایشان احترام گذاشتم و برای باشگاه قشقایی در ادامه‌ی راه آرزوی موفقیت کردم. امسال نیز تنها یک سری صحبت ها در سطح اولیه با من صورت گرفته و حال این گونه مطرح شده که من یکی از گزینه های مدنظر قشقایی هستم که این موضوع را اکیدا تکذیب می کنم.

مهدی شیری در خصوص جدایی از جمع تیم ملی دانشجویان نیز اظهار داشت: دوران خوبی را در تیم ملی دانشجویان داشتم اما به دلیل عملی نشدن تعهدات و وعده های اسپانسر تیم ملی دانشجویان مبنی بر برگزاری اردوی تدارکاتی در کره جنوبی و ایتالیا که در حقیقت علت منتفی شدن این سفرها از سوی آن ها نیز برآوردهایی بود که از هزینه ها داشتند،  من از جمع تیم ملی دانشجویان جدا شدم و زمانی که شرایط فراهم شود، در این خصوص فکر خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز