خبرگزاری کار ایران

زینالی: از وقتی چشم باز کردم قهرمانی‌های سپاهان را دیدم/ کار کردن با قلعه‌نویی برایم افتخار است

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۵۸۲

هافبک سپاهان در مورد پیوستن به این تیم و برنامه‌های پیش رویش صحبت کرد.

محمد زینالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیوستنش به سپاهان اظهار داشت: من پیشنهادات دیگری هم از لیگ برتر داشتم و استقلال و پرسپولیس هم من را می‌خواستند ولی سپاهان را انتخاب کردم چرا که هم باشگاه بزرگی است و همه آن را به عنوان تنها باشگاه اصولی و حرفه‌ای فوتبال ایران می‌شناسند که زمینه‌ساز رشد ستارگان زیادی در فوتبال ایران شده و هم فرصت کار کردن با مربی بزرگی مثل امیر قلعه‌نویی در این تیم برایم فراهم است که رزومه و کارنامه‌اش گویای توانایی‌های او است و فوتبالیست‌های زیادی زیر دست او پیشرفت کردند و یاد گرفتند و خوشحالم این فرصت برای من فراهم شده است و به آن افتخار می‌کنم

وی در مورد چالش سختی که در سپاهان دارد گفت: من به توانایی‌های خودم ایمان دارم و به سپاهان نیامدم که صرفاً یک نیمکت نشین باشم و هدفم رسیدن به ترکیب اصلی تیم و پس از آن تیم ملی و لژیونر شدن است و انقدر تلاش می‌کنم تا خودم را به کادرفنی اثبات کنم و به ترکیب اصلی برسم. قبول دارم کار سختی دارم چون همانطور که گفتم سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی در این تیم بازی می‌کنند.

هافبک سپاهان در مورد پست تخصصی خودش عنوان کرد: پست من هافبک دفاعی است ولی به جز گلر و مدافع در همه پست‌ها بازی کرده‌ام و یک بازیکن چند پسته هستم. فصل گذشته هم بازی‌های زیادی را به عنوان هافبک نفوذی و پشت مهاجم بازی کردم و در سپاهان هم در هر پستی که کادرفنی بخواهد در خدمت تیم خواهم بود.

زینالی در مورد الگوی فوتبالی خود هم گفت: من به سبک بازی علی کریمی علاقه زیادی دارم و الگوی فوتبالی من علی کریمی است.

وی در مورد اینکه چرا با تیم‌های ضعیف‌تر به لیگ برتر نیامد گفت: شاید برایم راحت‌تر بود که کارم در لیگ برتر را با تیم ضعیف‌تری شروع کنم ولی من به دنبال پیشرفت هستم و باید چالش‌های سخت را بپذیرم. فصل گذشته هم بازیکنی مثل محمد کریمی از لیگ یک آمده بود و همه دیدند چقدر درخشان ظاهر شد و نشان می‌دهد سپاهان به بازیکن خوب بها می‌دهد و من هم اگر توانایی خودم را ثابت کنم می‌توانم دیده شوم.

هافبک سپاهان در مورد شرایط این تیم و اینکه هواداران برای فصل جدید به چیزی جز قهرمانی راضی نیستند عنوان کرد: این را قبول دارم و اینکه هواداران سپاهان هر فصل از تیم‌شان قهرمانی می‌خواهند و حق هم دارند چرا که تیم بزرگی است و من خودم از وقتی چشم باز کردم و یادم می‌آید قهرمانی‌های سپاهان در لیگ برتر را دیده‌ام و شعار معروف حالا حالاها قهرمانیم از همان دوران شکل گرفت و امیدوارم امسال به این مهم دست پیدا کنیم.

زینالی در پایان عنوان کرد: از آقای بهاری تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برایم کشید و تلاش‌هایی که برای فوتبال ارومیه می‌کند و به پدر فوتبال ارومیه شناخته می‌شود و همچنین از آقای نیکفر که پیگیر کار من بود تا به سپاهان بیایم هم تشکر می‌کنم. به هواداران سپاهان هم این قول را می‌دهم که هرچه در توان دارم برای موفقیت و سربلندی این تیم بگذارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز