خبرگزاری کار ایران

صادقی: تمایل داریم ارتباط بهتری با تیم ملی داشته باشیم / درباره دشتی از مدیران بپرسید

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۴۸۷

سرمربی فوتبال سایپا گفت: دوست داشتم بازی تیم ملی را ببینم. ما تمایل داریم ارتباط بهتری با این تیم داشته باشیم. سایپا همیشه باشگاهی بوده که بازیکنان خوبی ساخته و در اختیار تیم ملی قرار داده است.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی که در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی دوستانه ایران - سوریه حضور دارد، درباره شرایط تیم فوتبال سایپا گفت: فکر می‌کنم باید تغییرات زیادی در تیم بدهیم. تیمی که 17 بازیکنش قراردادشان تمام است، کار خیلی سختی پیش رو دارد. تا اینجا اما کار ما خیلی خوب بوده است و خیلی هم به تیم‌مان امیدوار هستیم.

او درباره بالا رفتن قیمت قرارداد بازیکنان افزود: در سایپا رقم قرارداد بازیکنان به این شکل نیست و سعی می‌کنیم رقم قرارداد معقولی برای بازیکنان داشته باشیم و قراردادها را بتوانیم پرداخت کنیم. باشگاه سایپا قراردادی می‌بندد که تعهد داشته باشد و تا آخر آن را پرداخت کند. سایپا یکی از باشگاه‌های خوشنام و خوش‌حساب فوتبال ایران است و سعی می‌کنیم این روند را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درخصوص شایعه توافق علی دشتی با استقلال قرارداد ادامه داد: نمی‌دانم و فقط درباره دشتی از طریق رسانه‌ها خبرهایی شنیده‌ام. جزئیات این موضوع را مدیریت باشگاه اعلام می‌کند که به چه صورت است.

صادقی درخصوص علت حضورش در ورزشگاه آزادی برای بازی دوستانه تیم ملی خاطرنشان کرد: من می‌خواستم در تمرینات گذشته تیم ملی هم شرکت کنم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد. دوست داشتم بازی تیم ملی را ببینم. ما تمایل داریم ارتباط بهتری با این تیم داشته باشیم. سایپا همیشه باشگاهی بوده که بازیکنان خوبی ساخته و در اختیار تیم ملی قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز