خبرگزاری کار ایران

آشنایی با ادن هازارد؛ ستاره بلژیکی جدید رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۲۰۱

ستاره بلژیکی چلسی چند گام بیشتر تا رئالی شدن فاصله ندارد.

به گزارش ایلنا،‌بعد از خداحافظی کردن از چلسی و پس از بردن فینال لیگ اروپا، ادن هازارد می‌تواند به آینده زندگی‌اش با رئال‌مادرید نگاه کند.

از او انتظار می‌رود با باشگاه اسپانیایی قرارداد ببندد و جدیدترین ستاره آنها شود.

اینجا به 10 واقعیت درباره هازارد که شاید شما درباره او نمی‌دانستید، می‌پردازیم:

 مادرش هم فوتبالیست بود

خانواده هازارد خانواده فوتبالی است و علاوه بر برادرانش، مادر ادن و پدرش هم این ورزش را انجام می‌دادند.

 پدر او تیری در سطح نیمه‌حرفه‌ای بازی می‌کرد. مادرش کارین هم یک مهاجم در لیگ حرفه‌ای بلژیک بود.

 او یک طرفدار پرشور NBA و طرفدار تیم نیویورک‌نیکس است

هازارد یک طرفدار بزرگ نیویورک‌نیکس است و تلاش می‌کند حداقل یک‌بار در سال به مادریسون اسکوئر گاردن برود تا یک بازی را تماشا کند. الگویش کریتاپس پورزینگیسف بازیکن سابق نیکس است، اگرچه او الان بازیکن دالاس‌ماوریکس است.

 نخستین کارت قرمزش را به‌خاطر لگد زدن به یک توپ‌جمع‌کن گرفت

هزارد نخستین کارت قرمزش را به‌خاطر درگیری با توپ‌جمع‌کن سوانسی گرفت. در حالی که وقت بازی در یک مسابقه از جام اتحادیه داشت تمام می‌شد، توپ‌جمع‌کن توپ را نگه داشته بود تا وقت تلف کند و هازارد هم او را زد.

 نخستین بازی‌ ملی‌اش را در 17سالگی انجام داد

هازارد نخستین بازی‌ ملی‌اش را وقتی 17ساله بود انجام داد. او هشتمین بازیکن جوانی است که پیراهن این تیم را پوشیده اگرچه فرانسوی‌ها خیلی تلاش کردند او را به عضویت تیم ملی خودشان درآورند.

 او همیشه طرفدار زیدان بود

با رفتن به رئال، بازیکن سابق لیل سرانجام به فرصت کار با الگویش زیدان می‌رسد. او در جوانی زیدان را می‌ستود و او یکی از دلایلش برای رفتن به رئال‌مادرید بود.

 او یک بازی ملی را برای خوردن همبرگر رها کرد

سال 2011 هازارد در بازی تیم ملی بلژیک مقابل ترکیه تعویض و از میدان خارج شد. او سپس استادیوم را قبل از پایان بازی ترک کرد و بعدا عکسی از او منتشر شد که وی را در حال خوردن همبرگر با خانواده‌اش نشان می‌‌داد.

 او سه‌تا از تیم‌های نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2018 را درست پیش‌بینی کرد

مهاجم چلسی صعود تیم‌های فرانسه، بلژیک، آرژانتین و انگلیس را به نیمه‌نهایی جام‌جهانی پارسال پیش‌بینی کرد که به‌جز آرژانتین بقیه درست بود.

 رکوردش با چلسی فوق‌العاده است

هازارد در 352 بازی‌اش در چلسی 110 گل زد و 92 پاس گل داد.

 شماره مورد علاقه‌اش 10 است

هازارد در تمام دوران بازیگری‌اش شماره 10 را پوشیده اما در رئال باید به‌دنبال شماره دیگری باشد چون شماره 10 رئال در اختیار مودریچ است.

او تحت حمایت زیدان، رودی گارسیا و لمپارد بود

نخستین مربی که واقعا به هازارد اعتماد کرد، رودی گارسیا در لیل بود. بعد زیدان گفت او یک ستاره می‌شود و خریدش را به رئال توصیه کرد.

 رئال این کار را نکرد و در عوض چلسی او را خرید؛ جایی که فرانک لمپارد  زیر پر و بالش گرفت تا او تبدیل به بزرگترین ستاره این روزهای چلسی شود.

منبع: مارکا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز