خبرگزاری کار ایران

تاکید مجیدی بر حفظ پژمان منتظری

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۱۱۴

قرار است بعد از اردوی تیم‌ملی، مذاکرات با منتظری برای تمدید قرارداد آغاز شود.

به گزارش ایلنا،در پایان لیگ خبر می‌رسید که در لیست فرهاد مجیدی برای فصل آینده نام خیلی از بازیکنان دیده نمی‌شود اما پژمان منتظری در این لیست هست تا قراردادش تمدید شود. اما در ادامه هم حضور و ادامه کار فرهاد در استقلال به دلیل مشکلاتی که پیش آمده بود با اما و اگر هایی روبرو شد. برخلاف آنچه از لیست فرهاد گفته می‌شد خبر رسید که باشگاه به مهدی رحمتی پیشنهاد تمدید قرارداد 2 ساله داده است! پژمان منتظری هم دیروز پستی گذاشت و اعلام کرد که 2 هفته است منتظر مانده تا برای تمدید قرارداد از طرف باشگاه تماس بگیرند اما این اتفاق نیافتاده است. به این ترتیب پژمان از استقلالی‌ها خداحافظی کرد.

چند دقیقه بعد فرهاد با انتشار پستی اعلام کرد منتظری از بازیکنان بسیار خوب استقلال است و برای فصل آینده او را می‌خواهد. بعد هم فرهاد تصویری از تماس اش با منتظری را منتشر کرد و گفت که بعد از جلسه روزشنبه با فتحی، اول از همه با منتظری تماس گرفته است. درادامه سایت رسمی باشگاه هم اعلام کرد که این بازیکن در لیست فرهاد مجیدی برای فصل آینده حضور دارد. قرار است بعد از اردوی تیم‌ملی، مذاکرات با منتظری برای تمدید قرارداد آغاز شود. این اتفاق و فعل و انفعالات یک نکته مهم هم دارد. فرهاد با انتشار پستی درباره منتظری رسما از ادامه همکاری اش با استقلال خبر داد.

 حامیان پژمان

بعد از پست پژمان و واکنش سریع فرهاد مجیدی که بر حفظ این بازیکن تاکید کرد، خسرو حیدری دومین بازیکنی بود که در اینستاگرامش متن نسبتا مفصلی گذاشت و از هم تیمی اش در فصل قبل حمایت کرد. او بدون آوردن اسم شخص یا اشخاص خاصی گفت دوران بعضی بازیکنان و مشاوران و مدیران که نقاب به چهره دارند سر آمده است. وریا غفوری و سپس علی کریمی که باشگاه به هردونفر‌شان برای تمدید قرارداد پیشنهاد داده هم پست‌هایی در حمایت از کاپیتان استقلال  منتشر کردند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز