خبرگزاری کار ایران

استقلال امسال باید قهرمان شود

اکبرپور:باید از تجربه تلخ فصل‌های گذشته استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۸۱۸

پیشکسوت استقلال معتقد است باید هرچه زودتر سرمربی تیم مشخص شود.

به گزارش ایلنا،علی رضا اکبرپور پیشکسوت استقلال اعلام کرد که مربی این تیم هرچه زودتر باید مشخص شود تا تیم از بلاتکلیفی خارج شود.اکبرپور زوج مربی خارجی و مجیدی را برای استقلال مناسب دانست زیرا اعتقاد دارد که مربی استقلال شناخت خوبی از این تیم دارد و این کمک خوبی برای مربی خارجی است.

* استقلال امسال هم نتوانست رتبه درخور توجهی را کسب کند. علت را در چه می‌بینید؟

 استقلال امسال می‌توانست یک رتبه قابل‌توجهی را کسب کند. به نظرم علاوه بر اینکه استقلال بدشانس بود، در نتیجه‌گیری هم موفق ظاهر نشد و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

* شما به عنوان یک بازیکن قدیمی مشکلات را در چه می‌بینید؟

مشکلات که زیاد بود. در چند بازی ابتدای فصل، تیم از نظر هماهنگی هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است و نتوانست امتیازات را کسب کند. کارشناسان می‌گویند تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از همان ابتدا نتایج خوبی کسب کند اما شما دیدید که استقلال چنین شرایطی را نداشت.

* این روزها استقلال درگیر انتخاب سرمربی است. ارزیابی شما چیست؟

باید هرچه زودتر این اتفاق بیفتد. انتخاب سرمربی مقوله بسیار مهمی است؛ حالا خارجی و داخلی زیاد فرقی نمی‌کند مهم این است که بتواند در استقلال موفق ظاهر شود و انتظارات را برآورده کند. این تیم امسال باید قهرمان شود زیرا هواداران دوست دارند بعد از سالها قهرمانی تیم را ببینند.

* بازیکنان زیادی در آستانه جدا شدن از استقلال هستند؟

این موضوع زیاد خوب نیست زیرا در دو فصل گذشته هم همین اتفاق افتاد؛ بازیکنان کلیدی جدا شدند و باشگاه نتوانست جایگزین‌های مناسبی برای آنها پیدا کند. استقلال باید از تجربه تلخ فصل‌های گذشته استفاده کند و جلوی این اتفاق را بگیرد.

* به نظر شما زوج مربی خارجی و مجیدی برای استقلال مفید است؟

در سال گذشته هم همین اتفاق افتاد و زوج شفر و مجیدی در استقلال حضور داشت. مجیدی شناخت خوبی از استقلال دارد و همین خیلی به نفع استقلال است چون تا مربی خارجی بخواهد به جو ایران آشنا شود نیاز به زمان دارد و در این بین مجیدی بهترین فردی است که می‌تواند به او کمک کند.

* به نظرت استقلال به چند بازیکن جدید نیاز دارد؟
بالاخره تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در پست‌های کلیدی دو بازیکن خوب داشته باشد تا در زمان محرومیت و مصدومیت بتواند جایگزین‌های مناسبی را داشته باشد. به هر حال تمرینات باید شروع شود آن وقت مشخص می‌شود که شرایط چگونه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز