خبرگزاری کار ایران

فتاحی خطاب به میثاقی: با پخش شایعه خانواده ام را نگران کردید

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۸۰۶

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: شایعه از حال رفتن من صحت ندارد و باعث شد خانواده من نگران شوند. آقای میثاقی من از شما بابت انتشار این شایعه ناراحتم.

به گزارش ایلنا، سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با برنامه «فوتبال برتر» شبکه سوم سیما در خصوص فینال جام حذفی گفت : از همه مردم ایران به خاطر تأخیر 2 ساعته در شروع بازی فینال جام حذفی عذرخواهی می‌کنم.

او درباره دلیل این مشکل ادامه داد: مقصر این اتفاقات سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیست؛ هواداران پرسپولیس از حدود ساعت 3 هجوم عجیبی به ورزشگاه شهدای فولاد آوردند و مأموران امنیتی هم نتوانستند مانع حضور آنها شوند. حضور پرشور هواداران پرسپولیس مانع از این شد که هواداران داماش وارد ورزشگاه شوند. این حق طرفداران داماش بود که ظرفیتی در ورزشگاه به آنها تعلق بگیرد.

وی با اشاره به شایعه خراب شدن حالش در ورزشگاه تصریح کرد: شایعه از حال رفتن من صحت ندارد و باعث شد خانواده من نگران شوند. آقای میثاقی من از شما بابت انتشار این شایعه ناراحتم.

فتاحی درباره نحوه برگزاری فینال جام حذفی اظهار کرد: از نحوه برگزاری بازی پرسپولیس-داماش صددرصد راضی نیستم.فراهم کردن حضور هواداران داماش در ورزشگاه زمان زیادی برد و به همین دلیل فینال با تأخیر برگزار شد.خدا را شاکرم که اتفاق تلخی در بازی رخ نداد.

او در مجادله کلامی با میثاقی مجری برنامه گفت: قبلا که آقای فردوسی پور حضور داشتند شما به عنوان گزارشگر به ورزشگاه می آمدید از مشکلات کار ما آگاه بودید. حالا در دفتر نشسته اید و پای کار نیستید و صحبت می کنید. پای کار قضیه خیلی فرق دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز