خبرگزاری کار ایران

کافو آلدایر را سرمربی موفقی برای رم می‌داند

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۷۳۲

کافو، مدافع اسطوره‌ای برزیلی گفته آلدایر می‌تواند مربی خوبی برای رم باشد و امیدوار است پائولو مالدینی در میلان بماند.

به گزارش ایلنا، کافو 48ساله برای هر دو تیم بازی کرد و 11 سال در سری «آ» حضور داشت. او که دوبار قهرمان جام‌جهانی شده، در مادرید به‌سر می‌برد تا فینال لیگ قهرمانان را تماشا کند.

از او سوال شد آیا انتظار داشت جنارو گتوزو اخراج شود و او گفت: «دیدن اینکه مربی کارش را خوب انجام داده ولی اخراج شده هرگز خوب نیست. آنها به لیگ قهرمانان نرسیدند اما من باور دارم مربیان باید دست‌کم دو فصل کامل را در یک باشگاه بگذرانند. من امیدوارم پائولو مالدینی در میلان بماند و کاری مهم در این باشگاه انجام بدهد.» گتوزو به‌همراه لئوناردو از میلان رفت و مالدینی باید تصمیم بگیرد در میلان بماند و پستی مهم‌تر را بگیرد یا اینکه از باشگاه برود. کافو می‌گوید: «لئوناردو همیشه می‌دانست کار در میلان آسان نیست. او فردی جدی است و امیدوارم به‌زودی پستی در جای دیگر پیدا کند.»

کافو با رم هم فاتح اسکودتو شد. او درباره این باشگاه می‌گوید: «در حال حاضر فکر می‌کنم بهتر بود آنها با اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو به کار ادامه می‌دادند. کار او خوب بود. نمی‌دانم مربی بعدی کیست اما فکر می‌کنم آلدایر فردی مناسب برای این پست باشد.» آلدایر 13 سال را در رم گذراند و با این تیم فاتح اسکودتو، جام حذفی و سوپرجام ایتالیا شد. آلدایر 53ساله 10 سال پیش از فوتبال کناره‌گیری کرد اما هنوز وارد عرصه مربیگری نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز