خبرگزاری کار ایران

نامه خداحافظی تارتار از پارس جنوبی: زمان جدایی فرا رسیده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۴۸۱

سرمربی پارس جم از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی تارتار، سرمربی پارس جم با انتشار متنی از هواداران این تیم خداحافظی کرد و جدایی‌اش را تایید کرد. در این متن آمده است:

"امروز که با شما هواداران خونگرم و نازنین پارس جنوبی صحبت می‌کنم، ذهنم به تازگی از سختی‌ها و دغدغه‌هایی که طی چند سال گذشته و به خصوص در لیگ اخیر پشت سر گذاشتیم رهایی یافته؛ اما همین حالا هم در دلم آشوب است از آن زحمتی که بازیکنان باتعصب و کادر بی‌نظیرمان کشیدند و در نهایت به آن چیزی که استحقاقش را داشتیم، نرسیدیم. شاید حالا زمان یادآوری تلخی‌ها نباشد، اما آنچه باید با شما مردم بزرگ شهرستان جم و بوشهری‌های عزیز در میان بگذارم، این است که اگر در لیگ هجدهم نیز در پارس‌جنوبی ماندم دلیلش فقط شاد کردن شما عزیزان بود. با کمک شما بود که پارس‌جنوبی فقط 3، 4 سال بعد از تاسیس به لیگ برتر رسید و در سال اول حضور همه را شگفت‌زده کرد. سومین سال را هم کنار شما ماندم، چون به ماجراجویی‌های تازه می‌اندیشیدم،اما حیف که برخی دوست نداشتند ثمره آن همه تلاش را ببینیم و انگار داستان چیز دیگری بود.

خدای بزرگ را شکر می‌کنم که به دلم نگاه کرد و 3 سال مرا کنار جمی‌های بی‌نظیر قرار داد، جایی که با هم یکصدا برای موفقیت متحد شدیم و این، مهم ترین دستاوردم از 3 سال حضور مداوم در پارس جنوبی است.

ما با هم زندگی کردیم و حالا هرچه دارم خاطرات خوبی است که به واسطه شما مردم میهمان نواز رقم خورده است. اگرچه فصل عجیبی را در دوران مربیگری ام سپری کردم، اما حس مبارزه طلبی با وجود همه نداری‌ها و مشکلات اجازه نداد به فکر رها کردن بیفتم، حتی در نیم فصل که پیشنهادهای بسیار خوبی به دستم رسید. من، بازیکنان و همکارانی داشتم که از جان شان مایه می‌گذاشتند و هوادارانی را می دیدم که دلشان برد می خواست اما با شکست میدان را خالی نکردند. هرچه بود، تجربه‌ای بزرگ و درسی عبرت آموز در دوران مربیگری ام گرفتم که هرگز از یاد نمی‌برم و البته که به سختی‌‌های لیگ هجدهم افتخار می‌کنم.

هر آمدنی، رفتنی دارد... آنروز که پارس‌جنوبی را انتخاب کردم، هرگز به جدایی نمی‌اندیشیدم، امروز اما انگار زمانش است. در تمام این مدت فکر و ذکرم خوشحالی هواداران فوتبالدوستان جمی بود و خداراشاهد می گیرم که هرچه در توان داشتم به اخلاص گذاشتم.

جا دارد از آقایان بهرام رضاییان، عبدالرحیم خطیب، ایوب چراغی و سایر مدیران باشگاه پارس جنوبی نیز تشکر ویژه ای داشتم که در طول 3 فصل گذشته همواره مثل یک برادر کنارم بودند و شک ندارم این عزیزان با وجود کمبودهای موجود همه توان خود را برای موفقیت تیم گذاشتند. همچنین از عزیزانی چون مهندس یوسفی و مهندس موسوی، دکترسکینه الماسی، سیدعلی موسوی، محمد اسدی، حجت الاسلام گنجی امام جمعه محترم شهرستان جم و آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه محترم بوشهر و... ممنونم که همراه بودند."

مهدی تارتار

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز