خبرگزاری کار ایران

عرب: به هوادار پرسپولیس گفتند اگر می‌خواهی زنده بمانی به ورزشگاه نرو/ فوتبال صحنه جنگ نیست

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۱۱۹

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپهانت صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات دیدار تیم‌های سپاهان - پرسپولیس گفت: پیش از انجام این بازی با وجود اینکه تجربه خوبی از حضور در اصفهان نداشتیم اما در صحبت‌هایمان گفتیم که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و سعی کردیم مصاحبه‌هایی خارج از تنش انجام دهیم. پیش از انجام بازی با وجود اینکه قانون حق هوادارانمان را استفاده 50 - 50 از ظرفیت ورزشگاه اعلام کرده بود ولی زیر بار قانون 30 به 70 رفتیم و آن هم فقط به خاطر این بود که امنیت ورزشگاه تامین شود.

وی افزود: ما در اصفهان میهمان بودیم و تعدادی که دست به آشوب زدند را خارج از هواداران سپاهان می‌دانیم. من وقتی از ورزشگاه بیرون آمدم دیدم که یک خودروی 206 در آتش می‌سوزد و دو خودرو دیگر هم کاملا از بین رفته‌اند. دو هوادار هم چشم‌شان آسیب دیده بود. اتفاقا وقتی در هتل بودیم یک هوادار با دو بچه خود به سمت من آمد و گفت او را با چوب و چماق تهدید کرده‌اند و گفته‌اند اگر می‌خواهی زنده بمانی به ورزشگاه نرو!

عرب که با برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما صحبت می‌کرد، اظهار داشت:‌ فوتبال صحنه جنگ نیست، صحنه نشاط است. البته تمهیداتی برای این بازی اندیشیده شده بود اما نمی‌دانم چرا این اتفاقات افتاد. نگران هستم در آینده نشود اصلا در این شهرها فوتبال برگزار کرد. باید خیلی بیش از این مراقب باشیم چون جان آدم‌ها مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز