خبرگزاری کار ایران

تعیین تکلیف همکاری قلعه‌نویی با سپاهان تا دوشنبه

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۰۵۳

در نشست هیات مدیره باشگاه سپاهان تکلیف ادامه همکاری با قلعه‌نویی مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان پس از شکست مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عملاً کارش با این تیم در فصل 97-98 به پایان رسید و طرفین از حالا باید به فکر فصل بعد باشند.

طی چند روز اخیر هربار صحبت از شرایط همکاری قلعه‌نویی و سپاهان برای فصل آینده می‌شد بررسی این موضوع به بعد از باز‌ی‌های جام حذفی موکول می‌شد و حالا که کار سپاهان تمام شده طرفین برای فصل آینده مذاکره خواهند کرد.

گفتنی است قلعه‌نویی یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد ولی این همکاری منوط به توافق است و برای همین موضوع عصر یکشنبه یا صبح دوشنبه نشستی میان او و هیات مدیره باشگاه انجام خواهد شد تا در صورت توافق این همکاری ادامه یابد.

مدیریت سپاهان از عملکرد قلعه‌نویی در فصل گذشته راضی است ولی این سرمربی عنوان کرده برای فصل بعد نیاز به بستن یک تیم قدرتمندتر دارد تا بتواند در دو جام داخلی و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشد و در صورتی به این همکاری ادامه می‌دهد که باشگاه از برنامه‌هایش حمایت کند.

در روزهای اخیر صحبت از علاقه چند تیم لیگ برتری به قلعه‌نویی برای همکاری عنوان شده ولی سرمربی سپاهان ترجیح می‌دهد با تیمی که در سپاهان ساخته ادامه دهد.

به هر جهت به احتمال زیاد تا روز دوشنبه تکلیف همکاری طرفین مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز