خبرگزاری کار ایران

مدیران استقلال در جریان منتشر شدن قرارداد‌ها بودند

نظری جویباری: استراماچونی از چند تیم اخراج شده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۹۶۳

معاون سابق باشگاه استقلال معتقد است صحبت هایی که مجیدی می کند برایش پسندیده نیست.

به گزارش ایلنا،معاون سابق باشگاه استقلال درباره سرمربی ایتالیایی که قرار است سرمربی گری استقلال را بر عهده بگیرد دیدگاه مثبتی ندارد و اخراج شدن‌های متوالی او در سال‌های اخیر را یک نکته منفی برای استراماچونی می‌داند. با این وجود علی نظری جویباری امیدوار است تا این مربی در استقلال موفق باشد.

شرایط استقلال زیاد خوب نیست. نظرتان شما در این مورد چیست؟

 چون از داخل باشگاه خبر ندارم نمی‌توانم اظهار نظر کنم و حرفهایی هم که می‌زنیم و تجزیه تحلیل‌هایی که می‌کنیم از روی دیده‌ها و شنیده‌هاست.

 استقلال قرار است یک مربی ایتالیایی بیاورد. شما خبر دارید؟

هیات مدیره تصمیم گرفته که یک مربی خارجی بیاورد. نمی‌خواهم از پیش قضاوت کنم و امیدوارم مربی‌ خارجی یا ایتالیایی که قرار است بیاید با سبک فوتبال ما آشنا باشد و فوتبال ما را بشناسد و بتواند یکسری تغییر و تحولاتی در استقلال ایجاد کند. ما فقط می‌خواهیم هر مربی که می‌آید بتواند از این شرایط استقلال را خارج کرده و امسال حتما تیم را قهرمان کند و جام بیاورد.

 اما می‌گویند مربی موردنظر که ایتالیایی است مربی خوبی نیست؟

من کارنامه‌اش را بررسی کرده‌ام و شنیده‌ام که در سه، چهار تیم کار کرده و حتی اخراج شده‌اما اگر قرار است به استقلال بیاید امیدوارم موفق ظاهر شود چون مربی جوان باانگیزه‌ای است.

 فرهاد مجیدی هم از برخی پیشکسوت‌های استقلال انتقاد کرده است؟

اگر اتفاقی افتاده و اگر پیشکسوتان حرفی می‌زنند به خاطر این است که هیات مدیره گفته با مجیدی صحبت کرده و گفته سرمربیگری را قبول نمی‌کنم اما به نظر من این حرفها برای فرهاد پسندیده نیست چون من اعتقاد دارم که او توانایی هدایت تیمی مثل استقلال را دارد. هیات مدیره هم اگر وعده وعیدی به فرهاد داده یا صحبتی شده باید عمل می‌کردند. اما همان‌طور که گفتم ما در بتن قضایای روابط فرهاد مجیدی و هیات مدیره نیستیم و نمی‌توانیم دقیق قضاوت کنیم.

 قراردادهای بازیکنان را هم انتشار دادند. زمان شما هم چنین چیزهایی بود؟

ببینید اگر قراردادهایی انتشار پیدا کرده خود هیات مدیره و مدیرعامل در جریان هستند وگرنه محال است کسی بتواند مسایل به این مهمی را از درون باشگاه به بیرون درز بدهد. مطمئن شاید که مسوولان استقلال در جریان این قضایا هستند و اگر از جای دیگری درز کرده واقعا باید برای باشگاه تاسف خورد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز