خبرگزاری کار ایران

دوناروما از میلان جدا می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۹۳۰

میلان باید قوانین بازی جوانمردانه مالی را رعایت کند و از این‌رو احتمالا مجبور به فروش بازیکنانش خواهد شد.

به گزارش ایلنا، یوفا این شرایط را در میلان زیر ذره‌بین برده است و احتمالا آنها فصل بعد از حضور در لیگ اروپا محروم خواهند شد. میلان به‌دنبال کاهش هزینه‌ها و بدهی‌اش است.

گزارش شده رفتن لئوناردو و جنارو گتوزو از تیم به‌دلیل این است که باشگاه می‌خواهد تنها هزینه‌هایش را با درآمدهایش سازگار کند، به این ترتیب سرمایه‌گذاری خود را روی بازیکنان جوان و نسبتا ناشناخته‌ای انجام دهد که در میلان رشد خواهند کرد و با قیمت بالاتری فروخته خواهند شد. اگر روسونری به‌دنبال این است که به‌سرعت به پول نقد برسد، نخستین نامی که برای فروش به ذهن می‌آید جیان‌لوییجی دوناروما است.

این دروازه‌بان 20ساله در آکادمی میلان رشد کرد و به این ترتیب فروش او سود خالص خواهد بود. امثال آرسنال و منچستریونایتد به‌دنبال جذب این بازیکن هستند. همچنین جانشینان این دروازه‌بان هم مشخص هستند و الساندرو پلیتزاری، دروازه‌بان تیم زیر 20ساله‌های ایتالیا و په‌په رینا به‌جای دوناروما بازی خواهند کرد. دوناروما سالانه 6 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد که به‌دلیل مذاکراتی است که مینو رایولا، ایجنت او در تابستان گذشته داشته است. به این ترتیب میلان با فروش او از دستمزد بالایش خلاص خواهد شد. ریکاردو مونتولیوو، اینیاتسیو آباته، کریستین زاپاتا، آنتونیو دوناروما، آندره‌آ برتولاچی و خوسه مائوری هم که روی هم حدود 20 میلیون یورو دستمزد می‌گیرند شاید از میلان بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز