خبرگزاری کار ایران

فیاضی: قد بلند چینی ها کار را سخت می کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۹۱۵

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: همه بازیکنان چین قدهای بالای ۲ متر و ۵ سانتی‌متر دارند که کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. با این حال سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ایران،  پوریا فیاضی بعد از پیروزی تیم ملی ایران مقابل ایتالیا در بازی نخست هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ گفت: بازی سختی بود و متأسفانه شروع خوبی نداشتیم. مخصوصاً در ست دوم که اختلاف زیاد شده بود، اما ورزش مشخص نمی‌کند و تا پایان امید هست و خوشبختانه توانستیم امتیاز به امتیاز به ایتالیا نزدیک شده و پیروز بازی شویم. من فکر می‌کنم با برد در ست دوم روحیه مضاعفی گرفتیم و به برتری رسیدیم. خدا را شکر این ست برگشت، بازیکنان ما بی تجربه نبودند و توانستند تیم را جمع کرده و به بازی برگردیم.

او در مورد سرویس‌های خوبی که در این بازی زد نیز گفت: من فکر می‌کنم همه تیم خوب بازی کردیم و سرویس‌های خوبی زدیم اما باید بگویم که واقعاً شرایط جوی در اینجا به گونه‌ای است که انگار در استخر والیبال بازی می‌کنیم. خیلی ساده بگویم به دلیل رطوبت خیلی زیاد همه جا خیس است. دریافت در چنین شرایطی خیلی سخت است و ما هم دوست داشتیم خوب باشیم اما سخت بود.

فیاضی گفت: خیلی سعی کرده بودیم در تمرینات خود را با این شرایط وفق دهیم اما واقعاً شرایط جوی خیلی متفاوت با ایران است. این شرجی بودن هوا حتی دریافت را برای بازیکنان تیم ایتالیا هم سخت کرده بود. با همه این صحبت‌ها همه تلاش خود را کردیم و امیدوارم این پیروزی تیم ملی در روز جمعه به دل هواداران و هموطنان عزیزم نشسته باشد.

ملی‌پوش والیبال ایران درباره بازی فردا برابر چین نیز گفت: باید این برد را فراموش کنیم و به فکر بازی فردا باشیم. بی تجربه نیستیم و همه تمرکز ما از الان روی بازی فردا است چرا که زمان کافی برای استراحت وجود ندارد و باید از الان برای بازی مقابل چین استارت بزنیم. ضمن اینکه تیم چین یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ جهانی از نظر فیزیکی است. همه بازیکنان چین قدهای بالای ۲ متر و ۵ سانتی‌متر دارند که کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. با این حال سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز