خبرگزاری کار ایران

استقلال عادت کرده پیش‌فصل را از دست بدهد

عنایتی: منشا قرار نبود فرشته نجات استقلال باشد / روزی برمی‌گردم و از حق استقلال دفاع می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۷۱۶

آقای گل سابق استقلال می‌گوید طرفداران این تیم از اتفاقات تکراری پیرامون آن گله‌مند هستند.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی کاپیتان و آقای گل سابق استقلال معتقد است آبی‌پوشان در فصل جاری در حال از دست دادن زمان هستند و برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود این شرایط خوب نیست. آقای گل سابق استقلال مدعی است که این تیم باید هرچه زودتر تکلیفش برای فصل آینده مشخص شود.

قبول دارید شرایط این روزهای استقلال خوب نیست؟

دوباره هواداران نگران تیم هستند که این هم به حق است. باید هرچه سریعتر شرایط به حالت طبیعی بازگردد. من فکر می‌کنم استقلال چند سالی است که عادت کرده پیش‌فصل را از دست بدهد و این یک اتفاق ناگوار است. باید هرچه زودتر سرمربی تیم مشخص شود تا بتواند هم بازیکن بگیرد و هم اردو را برگزار کند.

 این روزها بحث مربی خارجی است. به نظر شما در این برهه به سود استقلال است؟

بحث مربی خارجی و داخلی نیست. درکل مربی خارجی خوب در هر رده‌ای مناسب است اما  مطمئن نیستم که مربی خارجی خوب به ایران بیاید چون هم بحث را داریم و هم بحث ارزی. ارزانترین مربی خارجی را بخواهیم بیاوریم حدود 15 میلیارد می‌شود که در این شرایط فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. درثانی حوصله هواداران استقلال هم سر رفته و آنها فصل در فصل آینده قهرمانی می‌خواهند.

خیلی‌ها می‌گویند بهترین گزینه امیر قلعه‌نویی است؟

قلعه‌نویی نشان داده پرافتخارترین مربی تاریخ ایران است؛ این را ما نمی‌گوییم بلکه کارنامه‌اش نشان می‌دهد و استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود باید بهترین تصمیم را بگیرد.

به نظر شما چرا خود فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی نگه نمی‌دارند؟

به نظر من هر کسی در این برهه می‌تواند به استقلال کمک کند باید به این تیم بیاید. فرهاد مجیدی هم نشان داد مربی خوبی است او با استقلال نتایج بسیار خوبی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد.

به عنوان یک مهاجم سابق عملکرد مهاجمان استقلال را در فصل گذشته چطور دیدید؟

آنها عملکرد خوبی نداشتند. شما نگاه کنید در چند سال اخیر هیچ مهاجمی از استقلال در کورس آقای گلی در لیگ برتر نبوده و یک نفر که شاخص باشد و بتواند باری از روی دوش خط حمله این تیم بردارد نبوده است.

منشا از پرسپولیس به استقلال آمد و حالا هم در لیست مازاد است.

منشا در سه بازی اول خوب بود اما در ادامه نتوانست انتظارات را برآورده کند. منشا قرار نبود فرشته نجات استقلال باشد. از او انتظارات زیادی داشتند و همین باعث شده بود که او نتواند بازدهی خوبی داشته باشد. این بازیکن باید بیشتر مهاجم کاذب باشد تا مهاجمان حریف را خسته کند تا مهاجمان دیگر بتوانند گلزنی کنند.

 گویا زیاد از شرایط استقلال راضی نیستید؟

یک روزی برمی‌گردم و از حق استقلال دفاع می‌کنم. ازکارشکنی‌هایی که برایش صورت گرفت تا نتواند قهرمان شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز