خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی بهترین گزینه برای استقلال است

عادلخانی: شفر این رفتار استقلال را تلافی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۶۹۲

مهاجم پرافتخار استقلال اعلام کرد مسئولان این تیم باید احترام شفر را نگه می‌داشتند.

به گزارش ایلنا، رضا عادلخانی مهاجم سابق و پرافتخار استقلال معتقد است آبی پوشان باید در فصل آتی لیگ برتر یک مهاجم ششدانگ و تمام کننده را جذب کنند تا بتوانند مدعی قهرمانی باشند.با عادلخانی در خصوص شرایط این روزهای آبی پوشان صحبت کردیم:

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟

شرایط استقلال خوب نیست انها نتوانسته‌اند هنوز سرمربی خود را انتخاب کنند و این اصلا ایده‌آل نیست. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف تیم مشخص شود.

به نظر شما در این برهه مربی خارجی به صلاح است یا داخلی؟

مربی خارجی امتحانش را در استقلال پس داده است در حال حاضر و با توجه به از دست رفتن زمان بهترین اتفاق این است که مربی داخلی سرمربی تیم شود و به اعتقاد بنده قلعه نویی بهترین گزینه است زیرا شناخت خوبی از تیم دارد.

برخورد استقلال با شفر خوب بود؟

باید احترام شفر را نگه می داشتند.بلاخره وی روزی سرمربی تیم بوده و باید برخورد بهتری با شفر صورت می گرفت. مطمئن هستم شفر این رفتار استقلال را تلافی خواهدکرد .

به عنوان یک مهاجم قدیمی و گلزن عملکرد مهاجمان استقلال را چطور دیدید؟

انها شرایط خوبی را در این فصل تجربه نکردند.استقلال اگر یک مهاجم تمام کننده داشت شاید الان قهرمانی لیگ را کسب می کرد. امیدوارم شرایط برای فصل آینده بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز