خبرگزاری کار ایران

مسابقات قهرمانی کشور کوراش برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۳۹۴

​رقابت های قهرمانی کشور کوراش و انتخابی تیم ملی بزرگسالان (یادواره شهدای مدافع وطن) طی دو روز برگزار می گردد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، هشتمین دوره رقابت های قهرمانی کشور کوراش و انتخابی تیم ملی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان (یادواره شهدای مدافع وطن) طی روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 تیر ماه برگزار خواهد شد.

مبارزات این پیکارها در اوزان 60- ، 66- ، 73- ، 81- ، 90-، 100-، 100+ کیلوگرم و براساس قوانین جدید فدراسیون جهانی کوراش انجام می شود.

هر تیم شامل حداکثر 7 ورزشکار و یک مربی و سرپرست است و استان های خراسان شمالی و رضوی مجوز حضور دو تیم کامل را دارند.

تمامی مدال آوران مسابقات جهانی کوراش (جوانان و بزرگسالان و هنرهای رزمی جهان) مجوز حضور در این رقابت ها را علاوه بر سهمیه استانی خواهند داشت، همچنین کلیه جودوکارانی که از تاریخ اول خرداد ماه به بعد ، در اردوهای تیم ملی جودو در رده های سنی نوجوانان، جوانان ، امید و بزرگسالان دعوت و حضور یافته اند ، در صورت اخذ مجوز کتبی از مدیر تیم های ملی جودو ، حق شرکت در مسابقات فوق را خواهند داشت.

.غیبت در این مسابقات به منزله انصراف از حضور در رقابت های بین المللی آتی کوراش از جمله بازی‌های هنرهای رزمی جهان و مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان خواهد بود.

محل برگزاری مسابقات متعاقبا اعلام می شود.

لازم به ذکر است، از ورزشکاران حاضر در مسابقات، تست دوپینگ گرفته می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز