خبرگزاری کار ایران

پیکان می‌توانست بالانشین باشد

باتیستا: وقتی شنیدم شیمبا آقای گل شده کیف کردم اما کاش شریک نداشت!

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۲۴۴

هافبک پیکان معتقد است این تیم در فصل جاری لیگ برتر بدشانس بود و نتوانست جایگاه خوبی در جدول داشته باشد.

به گزارش ایلنا، در سفر به آبادان شایعه شد که فصل بعد و در لیگ نوزدهم او به صنعت نفت برخواهد گشت اما گویا این رفتن او تنها برای پیگیری مطالباتش بوده است و هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته است. باتیستا که فصل پرفراز و نشیبی در پیکان داشت علت نتیجه نگرفتن این تیم را در وهله اول تغییرات کادرفنی و زمان بردن برای هماهنگی می داند و بعد از آن هم معتقد است این تیم خودروساز خیلی بدشانس بوده است.

پیکان پس از فصل پرفراز و نشیبی که داشت در نهایت نتوانست جایگاهی خوب در جدول امسال به دست بیاورد.

شرایط امسال کمی برای پیکان متفاوت بود و تغییراتی که در تیم ایجاد شد باعث شد هماهنگی دوباره تیم زمان ببرد. به هرحال همه بازیکنان تلاش کردند که بهترین عملکرد را داشته باشند اما یکسری مسائل از جمله داوری ها نگذاشت ما بتوانیم نتایج لازم را بگیریم و شایستگی خودمان را خوب نشان دهیم.

با تغییر کادرفنی در نیم فصل دوم زیاد فرصت بازی به تو در نیم فصل دوم نرسید. گل هم که تیم زیاد خورد. به نظرت اگر می بودی با توجه به خصلت های دفاعی خوبی که داری این گل خوردن ها کمتر نمی شد.

من بازیکن هستم و تابع نظر کادرفنی اما بدون شک هر فوتبالیستی دارد در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد. تیم ما در کار تیمی خوب عمل می کرد و به نظرم یک مقدار بدشان بودیم که در برخی بازی ها بازی برده را با مساوی عوض کردیم.

برنامه ات برای فصل بعد چطور است چون شنیده شد شاید به آبادان برگردی چون به این شهر سفر داشتی. دوست داری به نفت آبادان دوباره بروی؟

سفر من به آبادان به خاطر مطالباتی است که دارم و هنوز تصمیمی نگرفته ام. فصل تازه تمام شده و هنوز هیچ مشخص نیست اما بدون شک هر فوتبالیستی به دنبال بهترین اتفاق است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

دوست خوب تو هم که در فولاد عنوان آقای گلی را به دست بیاورد.

(خنده) واقعا خوشحال هستم. شیمبا واقعا بازیکن باکیفتی است و به خوبی شایستگی و توانایی های بازیکنان برزیلی را به نمایش گذاشت. وقتی فهمیدم این اتفاق افتاده و آقای گل شد واقعا کیف کردم هرچند که اگر در آقای گلی شریک نداشت لذت من و خودش دو چندان می شد. شک ندارم شیمبا بازهم می تواند در فوتبال ایران بدرخشد و اتفاقات خوبی را رقم بزند.

با این رفاقت پس شاید دنبال فرصتی هستی با او همبازی شوی. خبر نداری که در فولاد می ماند یا جدا می شود؟

هیچ اطلاعی در این خصوص ندارم اما بدون شک بودن کنار هموطن و یک فوتبالیست با کیفیت مثل شیمبا برای من ارزشمند است. امیدوارم بهترین اتفاق برای او رقم بخورد و من هم بتوانم شرایط خوبی برای فصل بعد داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز