خبرگزاری کار ایران

خوشحالم جواب اعتماد فرکی را دادم

رحمانی: فصل آینده‌ اتفاقات خوب را رقم می‌زنم

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۰۵۷

ماهان رحمانی بازیکن پیکان با آمدن فرکی روند بهتری پیدا کرد و دوباره احیاء شد.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی که می‌خواست شرایط خوبی را با پیکان رقم بزند حتی نتوانست مثل مجید جلالی در نیم‌فصل اول نتیجه بگیرد و اگر کمی خوش‌شانس نبود شاید در روزهای آخر برای بقا این تیم خودروساز را باید به میدان می‌فرستاد. با این حال ماهان رحمانی که نیم‌فصل دوم شرایط کاملا متفاوتی را نسبت به نیمه اول لیگ داشت با آمدن فرکی روند بهتری پیدا کرد و دوباره احیاء شد. گلزنی و پاس گل با آمدن فرکی اتفاقی بود که حالا این بازیکن مدعی باشد که لیگ نوزدهم را در شرایطی متفاوت تجربه خواهد کرد.

پیکان نتوانست لیگ را بهتر از نیم‌فصل اول تمام کند و با کمی خوش‌شانسی در لیگ از منطقه خطر در هفته‌های پایانی فرار کردید.

ما اگر خوش‌شانس بودیم که مفت امتیاز نمی‌دادیم و در پایان لیگ جایگاهی به مراتب بهتر داشتیم. نتایج خوبی در هفته‌های پایانی گرفتیم و اگر کمی خوش‌شانس بودیم با توجه به شرایط امتیازی جدول حتی رتبه بهتر را می‌توانستیم کسب کنیم. به هرحال کمی بدشانسی و از طرف دیگر تغییرات کادرفنی باعث شد کمی از نظر نتیجه گیری پرفراز و نشیب ظاهر شویم.

به نظرت پیکان فصل آینده با حسین فرکی می‌تواند موفق باشد و اصلا او ماندنی خواهد بود؟

در مورد ماندن یا رفتن ایشان نه اطلاعی دارم و نه می‌توانم نظری بدهم. به هرحال حسین آقا از وقتی که‌امدند خیلی زحمت کشیدند و به نظرم اگر کمی خوش‌شانس بودیم شرایط بهتری با ایشان در جدول پیدا می‌کردیم. من به شخصه فکر می‌کنم که فصل بعد را هم با حسین فرکی شروع خواهیم کرد و با تجربه و تفکرات ایشان قطعا روزهای بهتری را در لیگ نوزدهم رقم خواهیم زد.

برعکس مجید جلالی در نیم‌فصل دوم حسین فرکی اعتقاد زیادی به تو داشت؟

من نیم‌فصل اول هم شرایط خوبی داشتم اما در کل کار مربیگری سلیقه ای است. گله ای ندارم از مجید جلالی چون نظر ایشان این بود و من به عنوان بازیکن فقط باید تمریناتم را با قدرت پیش می‌بردم. در نیم‌فصل دوم حسین آقا به من اعتماد کرد و توانستم هم گل و هم چند پاس گل بدهم. امیدوارم بازهم در ادامه راه اگر قسمت به همکاری بود در صورت صلاحدید ایشان بتانم جواب اعتمادش را بدهم.

با توجه به این‌که قرارداد تو تمام شده یعنی در پیکان ماندنی نیستی؟‌

 قراردادم با پیکان تمام شده‌ اما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام. بدون شاگر اگر قسمت باشد در اختیار پیکان باشم به دنبال این هستم که لیگ نوزدهم را متفاوت شروع کنم تا به آن چیزی که در این فصل به آن نرسیدم، دست پیدا کنم. در لیگ هجدهم به دنبال اتفاقات خیلی خوبی بودم که نشد اما شک نکنید این فصل شرایط دیگری را می‌خواهم رقم بزنم.

هنوز هم در حرف هایت از مجید جلالی گله داری؟

بحث گله نیست باور کنید. آقا مجید مربی و استاد من بوده و قطعا احترام ایشان همیشه و در همه حال برای من واجب است. همان طور که گفتم مربیگری سلیقه ای است و با این‌که بازیکن از خودش انتظاراتی دارد اما به هرحال این سرمربی تیم است که در نهایت حرف آخر را می‌زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز