خبرگزاری کار ایران

استیلی: سرمربی تیم امید قطعا ایرانی است؛ تا 10 روز آینده سرمربی را معرفی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۹۵۴

مدیر تیم امید ایران اعلام کرد تا 10 روز دیگر جانشین زلاتکو کرانچار معرفی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی در گفت‌وگو با رادیو جوان در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال امید اظهار داشت: "با ۴-۳ مربی خوب ایرانی صحبت کردیم. با آقایان گل‌محمدی، قلعه‌نویی و مهدوی‌کیا صحبت کردیم. با آقای منصوریان نتوانستیم صحبت کنیم، چون فهمیدیم او قرارداد بسته است. به هر صورت با این ۴ نفر نتوانستیم قرارداد ببندیم چون بعضی از آنها قرارداد دارند."

او ادامه داد: "بعضی می‌خواهند به جای دیگر بروند، به هر حال ما گزینه‌های دیگری هم داریم که مشغول مذاکره با آنها هستیم. ما در خردادماه اردو داریم، اگر توانستیم سرمربی جدید را انتخاب کنیم، تیم با نظر او به اردو می‌رود و اگر نتوانستیم هم کارمان را با آقای شاهرودی و بختیاری‌زاده ادامه می‌دهیم تا ان‌شاءالله در آینده به جمع‌بندی خوبی برای انتخاب سرمربی جدید برسیم."

وی در پاسخ به این سوال که مربی جدید تیم ملی امید ایرانی یا خارجی است، گفت: "صد درصد ایرانی است. ما نه زمان داریم و نه این‌که مشکلات ارزی به ما اجازه می‌دهد بتوانیم مربی خارجی بگیریم. باید با گزینه‌های مختلف صحبت کنیم. مسئله اصلی رقم قرارداد است؛ چراکه رقم قرارداد در تیم ملی امید با باشگاه‌ها متفاوت است. باید با مربیان در مورد شرایطشان صحبت کنیم. فکر می‌کنم ظرف یک هفته تا 10 روز آینده تکلیف سرمربی تیم امید مشخص شود."

مدیر تیم امید در مورد این‌که آیا سرمربی بعدی تیم باید یک فرد باتجربه باشد یا به دنبال مربی جوان هستند، عنوان کرد: "ما هم گزینه باتجربه داریم و هم گزینه جوان. با کمیته فنی به جمع‌بندی رسیدیم که تلفیق این دو می‌تواند خیلی به ما کمک کند. ما در رابطه با انتخاب بازیکنان حدود 200 بازیکن را زیر نظر گرفته‌ایم. قصد داریم هم تیم ملی الف و هم تیم ملی ب داشته باشیم تا بازیکنان برای آینده تیم ملی مثمرثمر باشند. هدف ما حضور در المپیک و همچنین کمک به تیم بزرگسالان است."

استیلی در مورد مذاکره با افشین قطبی و مهدی تارتار گفت: "یکسری گزینه‌ها هستند که با آنها صحبت کرده‌ایم  و اینها هم جزو این گزینه‌ها هستند. ما 7-6 گزینه داریم که ان‌شاءالله با آنها به توافق می‌رسیم. آقای ویلموتس هم قرار است به ایران بیاید و طی قراردادی که بسته می‌شود به کار تیم‌های پایه نظارت کند. خیلی خوب است که تیم‌های پایه و تیم بزرگسالان همه در یک سطح بازی کنند. ما سعی داریم برنامه‌ای پیاده کنیم تا بازی‌های امید برای هر باشگاه همزمان با بازی تیم‌های بزرگسالان باشد.

مدیر تیم امید در ادامه خاطرنشان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌ "مثلاً اگر قرار است تیم‌های پرسپولیس و پدیده روز شنبه بازی کنند، امید پرسپولیس و امید پدیده هم همان روز بازی کنند که این مسئله به پیشرفت و توسعه فوتبال ما کمک می‌کند. تمام تیم‌های بزرگ دنیا هم این کار را می‌کنند.‌ به این ترتیب بازیکنان می‌توانند وارد تیم بزرگسالان باشگاه خودشان شوند و هم پشتوانه تیم ملی بزرگسالان باشند. خیلی مهم است که ما به پیشرفت فوتبالمان فکر کنیم. نتیجه‌گیری خوب است، اما آینده‌نگری خیلی مهم است. ما می‌بینیم که این جوانان چه آینده‌هایی دارند. یک عده از آنها شاید بتوانند به لیگ یک و دو بروند و یک عده هم فوتبال را کنار می‌گذارند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز