خبرگزاری کار ایران

توتومرکاتو مدعی شد:

سرمربی سابق اینترمیلان در مسیر استقلال تهران

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۶۶۸

نشریه ایتالیایی ادعا کرد که باشگاه استقلال تهران با مربی سابق باشگاه اینترمیلان وارد مذاکره شده است.

به گزارش ایلنا، نشریه توتومرکاتو ایتالیا مدعی شد باشگاه استقلال تهران که اخیرا با وینفرد شفر قطع همکاری کرده است، با ارائه پیشنهادی سه ساله به دنبال آغاز همکاری با آندره‌آ استراماچونی، سرمربی اهل ایتالیا است.

این سرمربی 43 ساله که یکی از آیتم‌های مدنظر هیات مدیره باشگاه استقلال یعنی جوان بودن را در اختیار دارد، متولد شهر رم است و سرمربیگری را از تیم پایه‌های آث رم آغاز کرده است. او بعد از حضور در تیم زیر 17 ساله‌های رم به اینترمیلان رفت؛ یک فصل در تیم زیر 19 ساله‌های اینتر فعالیت داشت و باشگاه اینتر از فصل 13-2012، استراماچونی را به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان خود معرفی کرد.

استراماچونی در 65 مسابقه رسمی هدایت اینتر را در دست داشت اما چون به جایگاهی بهتر از ایستادن در رده نهم در سری آ دست پیدا نکرد از سوی مسئولان باشگاه اخراج شد. او یک فصل از فوتبال دور بود و سپس با تیم اودینزه در سری آ آغاز بکار کرد. او در این تیم هم عملکرد مناسبی نداشت و رتبه شانزدهم را به دست آورد تا برای دومین بار اخراج شود.

آندره‌آ سپس یک فصل به عنوان سرمربی پاناتینایکوس یونان و یک فصل نیز به عنوان سرمربی اسپارتاپراگ چک فعالیت کرد که پس از یک سال از هر دو باشگاه اخراج شد. او طی فصل 19-2018 هم در تیمی فعالیت نداشت و در حال حاضر ارزش او در ترانسفر مارکت نامشخص است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز