خبرگزاری کار ایران

شیری: امیدوارم در پرسپولیس روز به روز بهتر شوم / با ماهینی سمت راست را بیمه می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۶۵۴

مدافع پرسپولیس درباره نیم فصلی که به همراه سرخپوشان سپری کرد، صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی شیری یکی از خریدهای تابستان گذشته پرسپولیس بود که با وجود محرومیت این تیم در پنجره نقل و انتقالات برای برتن کردن پیراهن سرخ تا زمستان انتظار کشید. با مدافع پرسپولیس پس از کسب عنوان سومین قهرمانی متوالی به همراه شاگردان برانکو ایوانکوویچ صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید:

پرسپولیس در لیگ برتر  برای سوم فصل متوالی قهرمان شد. در مورد این اتفاق برای ما صحبت کن.

قهرمانی پرسپولیس اتفاقی بود که از اواسط فصل قابل پیش بینی بود اما خوب باید حواس مان را جمع می کردیم که شرایط خوب مان را ادامه بدهیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و توانستیم با کاری کاملا تیمی و گروهی به این مهم دست پیدا کنیم و خوشحالم که این اتفاق رخ داد و توانستیم فصل را با شیرینی قهرمانی به پایان برسانیم.

قبول داری دفاع از قهرمانی از کسب آن سخت تر است؟

صددرصد همین طور است. پرسپولیس ۲ فصل متوالی قهرما شده بود و شاید خیلی ها براین باور بودند که این روند قرار نیست امسال برای این تیم تکرار شود اما به همه ثابت کردیم که نه تنها قهرمانی های قبلی پرسپولیس روی اتفاق نبوده ،‌ بلکه امسال هم با وجود مشکلاتی که بود، با شایستگی محض هت تریک کردیم. برانکو از معدود مربیانی است که این کار را انجام داده و این نشان از توانایی بالای فنی و مدیریتی او دارد.

پرسپولیس در حالی قهرمان شد که دومین خط دفاعی برتر لیگ شد. در این مرود چه نظری داری؟

به هر حال ما چهره های و نفرات خوبی در خط دفاع داریم. حضور با تجربه هایی مثل سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در کنار مهره هایی مثل انصاری، ماهینی و… می تواند برای هر تیمی نعمت بزرگی باشد. این نفرات نه تنها برای پرسپولیس وزنه محسوب می شوند برای جوان تر ها هم می توانند کمک حال خوبی باشند. خوشحالم که مجموعه عناصر تدافعی تیم در این فصل نمره قبولی گرفت و تمام تلاش مان را به کار می بریم که در فصل بعد بهتر از این هم باشیم.

تساوی های اواخر فصل نگران تان نکرده بود؟

به هرحال یک مقدار فشار و استرس روی تیم زیاد بود و این موضوع در عملکرد فنی تیم تاثیر گذاشته بود. سرنوشت ما برای قهرمان شدن در دست خودمان بود، البته ما این اواخر در برابر تیم های مدعی برای قهرمانی و کسب سهمیه هم بازی داشتیم و این کار را یک مقدار سخت کرده بود اما در نهایت خیلی خوشحال شدیم که خدمان پرسپولیس را قهرمان کردیم و نتایج بازی های تیم های دیگر تاثیری در قهرمانیما نداشت.

در نیم فصل دوم و زمانی که مجوز همراهی تیم را به دست آوردی، از عملکرد خودت راضی هستی؟

اول جا دارد که  از اعتمادی که آقای برانکو به من داشت تشکر کنم و امیدوارم توانسته باشم جواب خوبی به این اعتماد داده باشم. البته این مساله را هم باید بگویم که توقع ام از خودم بیشتر از این ها است و امیدوارم در ادامه حضورم در پرسپولیس بتوانم روز به روز بهتر و بهتر شوم و بازی های بهتر و درخشان تری را برای پرسپولیس و هوادارانش از خود ارائه دهم.

پس از هت تریک در قهرمانی، هدف بعدی پرسپولیس می تواند موفقیت در جام حذفی و کسب دومین جام در این فصل باشد،‌ چقدر به این موضوع امیدوار هستی؟

خیلی زیاد. ما با ۲ پیروزی دیگر می توانیم دومین قهرمانی مان را در این فصل کسب کنیم .ما می دانی بازی سختی در اصفهان برابر سپاهان داریم اما این تیم شکست ناپذیر نیست و ما توان این را داریم که از بازی مان در اصفهان دست پر برگشتیم و در فینال خودمان را برای قهرمانی دوم در این فصل آماده کنیم.

 حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس برای فصل بعد آماده می شود که با هم می توانید رقابت خوبی داشته باشید. چقدر برای این رقابت سخت آماده ای؟

من برای حسین آقا آرزوی سلامتی کامل دارم و امیدوارم دیگر دچار این بدشانسی نشود. او مدافع بزرگی است که من می توانم از تجربیات او استفاده زیادی داشته باشم. به هر حال رقابت در هر تیمی می تواند باعث پیشترفت شود و حسین آقا رفیق خوب من است و امیدوارم بتوانیم در فصل بعد جناح راست پرسپولیس را بیمه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز