خبرگزاری کار ایران

توافق با لیکنز پیش از معرفی سرمربی جدید

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۸۶۲

باشگاه تراکتورسازی پیش از معرفی سرمربی جدید خود باید با لیکنز برای جدایی به توافق برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر و نزدیک شدن به پنجره تابستانی فوتبال، تیم‌های مختلف فعالیت خود را در جذب بازیکنان کلید زده و در این میان برخی از باشگاه‌ها باید به فکر تغییر در کادرفنی و انتخاب سرمربی جدید هم باشند و شنیده‌های روزهای اخیر حاکی از آن است که تراکتورسازی هم یکی از این باشگاه‌هاست.

جرج لیکنز در پایان فصل هجدهم نتوانست خواسته‌های مدیران تراکتور و هواداران این تیم را برآورده کند و حالا نزدیک درب‌های خروجی باشگاه قرار گرفته و هر روز یک گزینه به عنوان جانشین احتمالی او معرفی می‌شود. با وجود این یک مشکل بزرگ بر سر راه تغییر سرمربی تراکتور قرار گرفته و آن هم قرارداد 2 ساله باقی مانده با لیکنز است.

سرمربی بلژیکی برای 2.5 سال به تراکتور آمد و هنوز 2 فصل از قراردادش باقی مانده و اگر تراکتوری‌ها بخواهند سرمربی جدید استخدام کنند باید قرارداد لیکنز پیش از آن فسخ شود. تراکتوری‌ها در تلاش هستند تا با او به توافقی دو طرفه برسند و با پرداخت مبلغی با او تسویه حساب کنند که این تلاش‌ها تا الان راه به جایی نبرده است.

طبق قانون اگر باشگاهی بخواهد سرمربی خود را اخراج کند و به صورت یک طرفه قطع همکاری کند باید مبلغ باقی مانده از قرارداد او را پرداخت کند که در این صورت قطع همکاری با لیکنز هزینه هنگفتی روی درست تراکتورسازان خواهد گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز