خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: جدایی از پرسپولیس؟ از شما می شنوم

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۵۷۹

بازیکن پرسپولیس گفت: در این مورد چیزی نمی‌دانم و این را از شما می‌شنوم من با پرسپولیس قرارداد ۲ ساله بستم و سال بعد هم قرارداد دارم و در خدمت پرسپولیس هستم.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه پس از پایان بازی پرسپولیس مقابل السد در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا گفت: متأسفانه امتیازاتی که از دست داده بودیم به ضررمان تمام شد. بازی خوبی داشتیم جای هوادارانی که به ورزشگاه نیامده بودند خالی بود و دست هوادارانی که آمدند و ما را تشویق کردند درد نکند. به هر حال مسابقات تمام شد و کاری نمی‌شود کرد باید به فکر بازی سپاهان باشیم ان‌شاءالله آن بازی را ببریم به فینال جام حذفی برویم و قهرمان شویم.

عالیشاه درباره شایعات پیرامون جدایی او از پرسپولیس گفت: در این مورد چیزی نمی‌دانم و این را از شما می‌شنوم من با پرسپولیس قرارداد ۲ ساله بستم و سال بعد هم قرارداد دارم و در خدمت پرسپولیس هستم.

وی در خصوص بازی با سپاهان در جام حذفی افزود: می‌خواهیم از فوتبال بازی کردن لذت ببریم فوتبال وسیله‌ای است که در کنار هم باشیم تا حداقل از این مشکلات اقتصادی فرار کنیم و در کنار هم شاد باشیم.

هافبک تیم پرسپولیس در خصوص تقسیم‌بندی هواداران در بازی مقابل سپاهان گفت: من کارشناس نیستم که بخواهم این قضایا را تشخیص دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز