خبرگزاری کار ایران

معرفی کاپیتان جدید انگلیس در غیاب کین

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۵۶۴

با توجه به اینکه هری کین و جوردن هندرسون پنج روز قبل از این دیدار در فینال لیگ قهرمانان اروپا به ترتیب تاتنهام و لیورپول را همراهی می‌کنند و کاپیتان انگلیس با مصدومیت قوزک پا مواجه است، این احتمال هست که بازوبند کاپیتانی به استرلینگ داده شود.

به گزارش ایلنا، رحیم استرلینگ می‌تواند در بازی با هلند در لیگ ملت‌های اروپا بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس را در اختیار داشته باشد. تیم گرت ساوت‌گیت 16 خرداد برابر هلند قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی در فینال لیگ ملت‌های اروپا با برنده دیدار پرتغال و سوییس دیدار می‌کند. با توجه به اینکه هری کین و جوردن هندرسون پنج روز قبل از این دیدار در فینال لیگ قهرمانان اروپا به ترتیب تاتنهام و لیورپول را همراهی می‌کنند و کاپیتان انگلیس با مصدومیت قوزک پا مواجه است، این احتمال هست که بازوبند کاپیتانی به استرلینگ داده شود.

او فصلی رویایی را با سیتی پشت سر گذاشته و توانسته سه‌گانه قهرمانی رقابت‌های داخلی که در انگلیس سابقه نداشته را به دست آورد. استرلینگ در فینال جام حذفی دو گل زد تا به برد 6 بر صفر تیمش برابر واتفورد کمک کند. تصور می‌شد گل دوم سیتی هم توسط او زده شده اما در نهایت این گل به نام گابریل ژسوس ثبت شد.

ساوت‌گیت هم درباره احتمال کاپیتانی استرلینگ به میرر گفت: «باید ببینیم کدام بازیکنان در دسترس هستند اما او عملکرد فوق‌العاده‌ای در این فصل داشته. ما تصمیم نهایی را در اردوهای آخر می‌گیریم هر چند در این 12 ماه یک الگوی کامل بوده. کاملا می‌شود فهمید در زمین و بیرون آن پخته عمل می‌کند. او به استقبال مبارزه می‌رود و آن را در آغوش می‌گیرد. من هم هیچ ابایی ندارم از اینکه بازوبند کاپیتانی را به او بسپارم.»

این بازیکن 24 ساله که جایزه بهترین بازیکن جوان فصل 2019-2018 و همچنین جایزه بهترین بازیکن از نظر فوتبال‌نویسان را به خود اختصاص داده، در این فصل برای تیم پپ گواردیولا در لیگ برتر 17 گل زده و 10 پاس گل داده و در دفاع از عنوان قهرمانی کاملا موثر بوده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز