خبرگزاری کار ایران

واکنش دیه‌گو سیمئونه به جدایی ستاره‌های اتلتیکو

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۵۵۸

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید گفت: من به این بازیکنانی که دارند باشگاه را ترک می‌کنند افتخار می‌کنم چون آنها خدمات زیادی به ما کردند.

به گزارش ایلنا، دیه‌گو سیمئونه پس از آخرین بازی اتلتیکومادرید در این فصل لالیگا که با تساوی 2 بر 2 در خانه لوانته همراه بود، از 4 بازیکن تیمش که برای آخرین‌بار پیراهن روخی‌بلانکو را به تن کردند تمجید کرد. این بازی آخرین حضور دیه‌گو گودین، فیلیپه لوئیز، آنتوان گریزمان و خوان‌فران در میادین با پیراهن اتلتیکومادرید بود، ضمن اینکه پیش از این هم جدایی لوکاس هرناندسی که بایرن‌مونیخ او را خریده است، قطعی شده بود.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید گفت: «من به این بازیکنانی که دارند باشگاه را ترک می‌کنند افتخار می‌کنم چون آنها خدمات زیادی به ما کردند. بزرگترین دستاوردی که فیلیپه، خوان‌فران، گریزمان و گودین برای ما به‌جا می‌گذارند جام نیست بلکه احترام است. از نظر ورزشی من احساس می‌کنم واقعا عاشق آنها هستم.»

سیمئونه سپس به تمجید از روحیه جنگنده تیمش پرداخت که با وجود 10نفره شدن توانست 2 گل بزند و بازی را به تساوی بکشاند. او ادامه داد: «در نیمه اول لوانته شاید با تمرکز بیشتری بازی می‌کرد و از ضربات شروع مجدد بهتر استفاده کرد. در نیمه دوم با وجود اخراج آنخل کورئا، تیم ما مانند جنگجویان، گلادیاتور‌ها و افرادی باشرف پاسخ داد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز