خبرگزاری کار ایران

آل کثیر: یک فصل در پیکان اذیت شدم / پرسپولیس شایسته سومین قهرمانی بود

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۲۴۲

مهاجم فصل گذشته پیکان تهران می‌گوید فصل سختی را به همراه این تیم در لیگ برتر تجربه کرده است.

عیسی آل کثیر در گفت و گو با ایلنا، درباره فصلی که به همراه پیکان در لیگ برتر سپری کرد اظهار داشت: فصل خیلی خوبی نبود. از لحظا روحی روانی برای من به هیچ وجه مناسب نبود؛ امسال خیلی اذیت شدم و رشته ما به گونه‌ای است که باید خیلی از مسائل و اتفاقات را تحمل کنیم اما روی هم رفته شرایط خوبی نداشتم. 

او ادامه داد: این فصل از پارسال هم بدتر بود؛ در نفت حداقل می‌دانستیم که وضعیت به چه صورت است اما اوضاعم در پیکان غافلگیر کننده بود. خیلی اذیت شدم و با این وجود خداراشکر که صحیح و سالم فصل را تمام کردیم؛ حالا منتظرم که برای فصل بعدی تصمیم گیری کنم. 

مهاجم 29 ساله در پاسخ به این سوال که با حضور حسین فرکی یک مقدار بیشتر در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت گفت: یک مهاجم از نظرم حالا نه در ایران بلکه در هر هر جای دیگری باید آنقدر به آن بها داده شود که از لحاظ روحی روانی خوب باشد و گلزنی کند؛ من برای همین یک مقدار بیشتر بازی کردن که به پیکان نرفته بودم، گلزنی می‌کردم اما همیشه روی نیمکت بودم، می‌خواستم جدا شوم اجازه ندادند و بازهم نیمکت نشین بودم. بالاخره این اتفاقات در ذهن بازیکن باقی می‌ماند. اگر به خاطر همین یک ذره بیشتر بازی کردن بود نزدیک شهر خودم می‌رفتم و بیشتر هم پول می‌گرفتم و گلزنی هم می‌کردم یا نه، فرقی نمی‌کرد. پیشنهادهای بهتری هم داشتم و می‌توانستم آنها را انتخاب کنم اما با مشورت پیکان را انتخاب کردم و خوب از آب در نیامد.

آل کثیر دراین باره که آیا قرارداد او به پایان رسیده یا خیر گفت: بله به مدت یک فصل بود و حالا تمام شده است. برای آینده تصمیم گیری می‌کنم اما در پیکان نمی‌مانم. آقای فرکی دیر به تیم آمدند و تا زمانیکه بخواهند شرایط را بررسی کنند و اتفاقات را ببینند زمان گذشت و برای من نسبتا بهتر شد اما خیلی اذیت شدم. قراردادهایمان هم که تسویه نشده و 30 درصد باقی مانده است.

او در این باره که برای فصل آینده تصمیم گیری کرده یا خیر گفت: پیشنهاد لیگ برتری هست ولی هنوز تصمیم گیری نکرده‌ام؛ به احتمال زیاد خارج از ایران هم باشد و اگر از لحاظ مالی باشد شاید به خارج بروم.

آل کثیر درباره لیگ هجدهم و در نهایت کسب عنوان قهرمانی از سوی پرسپولیس گفت: از نظر من تیم شایسته‌ای برای قهرمانی بودند چرا که باثبات بودند و سه فصل است که کنار هم هستند. برانکو نگذاشته که حواشی تیمش را زمین‌گیر کند و همه این مسائل روی هم رفته سبب شده تا با نظم و انضباط به قهرمانی برسند. این را هم می‌دانم که برانکو جلوی بازیکن سالاری در فوتبال ما ایستاد و بالاخره چنین سرمربی موفق شده سه سال متوالی قهرمان بشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز