خبرگزاری کار ایران

قهرمانی جام حذفی را هم می‌خواهیم

نعمتی: کدام حمایت؟ هیچکس نمی‌خواست پرسپولیس قهرمان شود/ برانکو جنتلمن پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۱۷۵

هافبک پرسپولیس در مورد فصل سخت این تیم و رسیدن به عنوان قهرمانی و همچنین رقابت‌های جام حذفی صحبت کرد.

سیامک نعمتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ هجدهم و هتریک در این عنوان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که مزد زحمات‌مان را گرفتیم. سال خیلی سختی بود ولی پایانش خوش بود. من در هتریک قهرمانی 2 سالش را حضور داشتم و قهرمانی امسال از فصل قبل خیلی سخت‌تر بود چرا که رقیبان قدرتمندی داشتیم و اختلاف امتیازها خیلی کم بود و البته این سختی لذت بیشتری هم در اپیان برای ما داشت. با همت بچه‌ها و تلاش کادرفنی و حمایت هواداران به خواسته‌مان رسیدیم.

وی در مورد حرف و حدیث‌های پیرامون پرسپولیس و حمایت‌های بیرون از این باشگاه گفت: اتفاقا فکر می‌کنم نه تنها حمایت نشدیم، بلکه از جاهایی نمی‌خواستند ما به این عنوان برسیم و سنگ اندازی کردند. ما تنهای تنهای بودیم در این مسیر و به جز بچه‌ها و کادرفنی و هواداران پرسپولیس کسی را نداشت. خدا را شکر می‌کنم با این همه سختی‌ها به این نتیجه لذت بخش رسیدیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه چه کسانی نمی‌خواستند این تیم قهرمان شود عنوان کرد: بلاخره وقتی یک تیم در یک فصل قهرمان می‌شود سال بعد می‌خواهند آن تیم موفق نباشد تا طرفداران تیم دیگری را راضی نگه دارند و سنگ‌اندازی‌ها شروع می‌شود ولی همانطور که گفتم همت کردیم و تلاش کردیم و به هدفمان رسیدیم. امیدوارم جام حذفی را هم به دست بیاوریم و فصل خوبمان کامل شود.

نعمتی در مورد علاقه بازیکنان پرسپولیس به برانکو هم گفت: برانکو به قول امروزی‌ها جنتلمن است و به نوعی پروفسور پرسپولیس است و برای تک تک بازیکنان و مجموعه پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است. ایشان سال سختی را پشت سر گذاشت و از او ممنونیم.

وی در مورد پاداشی که برانکو به بازیکنان داد هم تصریح کرد: من پاداشی نگرفتم و یک سری مسائل وجود دارد که درون خانواده پرسپولیس است و آنهایی که پاداش گرفتند هم نباید عنوان می‌کردند و قرار نبود عنوان شود. امیدوارم باشگاه یک پاداش در خور زحمات بچه‌ها به آنها بدهد و فکر می‌کنم طی روزهای آینده این پاداش را دریافت کنیم.

هافبک پرسپولیس در مورد نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان هم گفت: بازی خیلی سختی داریم چرا که سپاهان تیم خوبی است و آنها چون نایب قهرمان شدند و دستشان از جام لیگ برتر کوتاه مانده می‌خواهند در حذفی قهرمان شوند تا جبران مافات کنند خصوصاً اینکه میزبان این بازی هستند و به نفعشان است. اینکه گفته می‌شود سکوها 50-50 شده است اتفاق خوبی برای ماست و امیدوارم هواداران‌مان مارا حمایت کنند و بتوانیم پیروز شویم و به فینال برویم.

نعمتی در مورد اینکه سپاهانی‌ها گفته بودند کسی به اصفهان نیاید هم توضیح داد: اصلاً این مسائل مطرح نیست. درست است که این حرف‌ها زده شده بود ولی ما پیش از این به اصفهان رفتیم و مشکلی نبوده است چرا که اصفهانی‌ها به مهمان‌نوازی شهره هستند و مطمئنم به خوبی از ما مهمان‌نوازی می‌کنند ولی شرمنده آنها خواهیم شد چون قرار است پیروز شویم.

وی در مورد وضعیت فصل آینده خودش هم خاطرنشان کرد: من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و فصل بعد هم در خدمت این تیم هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز