خبرگزاری کار ایران

زیدان: تعویض های بیشتری هم داشتم به او بازی نمی‌رسید

واکنش تند در مورد گرت بیل در کنفرانس خبری؛ پایان در رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۱۲۷

زیدان پس از شکست خانگی تیمش مقابل بتیس در هفته پایانی لالیگا در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، کهکشانی‌ها در هفته پایانی لالیگا با نتیجه 2 بر 0 مقابل رئال بتیس در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو شکست خوردند.

زیدان سرمربی این تیم پس از این شکست خانگی در کنفرانس خبری حاضر شد و به خبرنگاران گفت: برخی‌ می‌گویند که ما نمی‌خواسته‌ایم بتیس را ببریم اما موضوع اینجاست که ما نمی‌توانستیم آنها را شکست دهیم، و بهترین اتفاق ممکن باری ما این بود که فصل تمام شد، ما فصل تاسف باری را سپری کردیم و باید آن را بپذیریم و از همین حالا برای حضور منسجم و قوی تر در فصل بعد برنامه ریزی خواهیم کرد ما در فصل بعدی تمامی جام‌ها را می‌خواهیم و برای آنها از ابتدای فصل خواهیم جنگید.

او در ادامه در مورد وضعیت بیل گفت: راستش را بگویم من نمی‌دانم چه سرنوشتی در انتظار اوست، من به بازیکنان جدیدی فکر می‌کنم و نظرم درباره بیل کاملا مشخص و واضح است، من مربی رئال هستم و باید همیشه دنبال آن باشم تا تصمیمات من در جهت منفعت تیم باشد و این شاید برای بیلی که سال گذشته تاثیر بسیاری در قهرمانی ما در اروپا داشته کمی سخت باشد اما وضعیت بازیکنان باید به روز شود و مورد بررسی قرار گیرد، من حتی اگر امروز تعویض‌های بیشتری داشتم هرگز به او بازی نمی‌دادم.

زیدان در این فصل در  10 بازی روی نیمکت رئال نشسته که 5 برد، 2 تساوی و 3 شکست به طور میانگین در هر بازی 1.7 امتیاز به دست آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز