خبرگزاری کار ایران

نصیریان دوست: روی استعفایم مصرهستم/ قرارداد فیروز کریمی 5 بازی بود و تمام شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۸۷۴

نصریان دوست که همزمان با مدیرعاملی تیم نفت، مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان هم است می‌گوید بر روی استعفایش مصر است و با این شرایط ماندنی نیست.

به گزارش ایلنا،مدیرعامل نفت مسجد سلیمان بعد از این‌که این تیم در لیگ برتر باقی ماند از سمت خودش استعفا داد. مهران نصیریان دوست مدیرعامل نفت  همه چیز را به آینده موکول می‌کند ولی در عین حال از خیلی مسایل گله مند است و حاضر نیست تا حل شدن موضعات درپست مدیر عاملی باقی بماند.

بعد از پایان لیگ استعفا دادید؟

باور کنید خسته شدم دیگر توان ادامه دادن ندارم.من یک رسالتی داشتم و خدا را شکر توانستم با کمک کادر فنی و سایر عوامل تیم را در لیگ بر‌تر نگه داشتم و حالا از این به بعد دوستان بعدی به تیم کمک کنند.

این استعفا و رفتن شما فقط به دلیل خستگی است یا این‌که به دلیل همزمانی با حضورشما در پست منابع انسانی در شرکت نفت است؟

ببینید این استعفا دلایل زیادی دارد. همزمانی کاری و مشغله فراوان هم می‌تواند یکی از دلایل باشد ولی مهمترین علت شاید مربوط به کسانی شود که در این مدت سنگ‌های مختلفی زیر پای ما انداختند که تیم سقوط کند ولی حالا که تیم مانده می‌خواهند خودشان را موجه جلوه دهند و عنان کار را در دست بگیرند.

بیشتر توضیح می‌دهید؟

ببینید من زمانی این تیم را تحویل گرفتم که در لیگ یک اصلا اوضاع خوبی نداشت و درحال سقوط به لیک دسته دوم بود ولی موفق شدیم با کمک کادرفنی و بازیکنان و شرایطی که فراهم کردیم تیم را در لیگ یک حفظ کنیم. فصل بعدش تیم را قهرمان کردیم و به لیگ برتر صعود کردیم. اما وقتی تیم به لیگ برتر صعود کرد برخی کج اندیشان که دوست نداشتند تیم بدون حضور آن‌ها نتیجه بگیرد، شروع به اذیت کردن کردند تا تیم نتواند خوب کار کند. متاسفانه برخی افراد با نفوذ خودشان را به تیم رساندند و به قولی سکان هدایت را دردست گرفتند و بعد از 5 الی 6 هفته کار کردن که موفق نبودند، تیم را رها کردند و رفتند تا دوباره ما تیم را تحویل بگیرم که خدا را شکر با آوردن اقای مرزبان در نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفتیم ولی در نیم‌فصل دوم به رغم زحماتی که کشیدیم به دلیل مشکلات مالی کار خیلی سخت شدو به سختی تیم را نگه داشتیم.

فیروز کریمی می‌ماند؟

قرار داد ما با فیروزکریمی به‌اندازه 5 بازی بود و الان دیگر با ایشان قرارداد نداریم. تا آنجایی هم که من می‌دانم قرار نیست بماند و اگر مدیران جدید بیایند احتمالا به دنبال سرمربی جدید هستند.

مشکلات مالی حل شد؟

الان که با شما صحبت میکنم هنوز به بازیکنان و کادرفنی بدهکاریم. ما 50 درصد از پول بازیکنان را دادیم. 20 درصد جریمه کردیم 30 درصد از ما پول طلب دارند. البته رقمی نزدیک به 5/3 میلیارد تومان هم بدهی داریم که باد آن‌ها را هم پرداخت کنیم.

اگر هیات مدیره با رفتن شما موافقت نکند چه کار می‌کنید؟

ببینید من بر روی اسعفا خودم مصر هستم و به دلیل خستگی و فشردگی کار دیگر حاضر به ماندن نیستم .من خیلی حرفها دارم که به موقع میزنم مردم باید بدانند. اینقدر بگویم که این افراد کج ذهن به دنبال این هستند و بودند که به بهانه زمین تیم را به اهواز ببرند و مسابقات را آنجا برگزار کنند. ولی ما محکم ایستادیم و تا زمانی که هستم اجازه نمی‌دهم نفت از مسجد سلیمان برود. متاسفانه ادم‌های غیر ورزشی می‌خواهند برای ورزش تصمیم بگیرند. از سوی دیگر مشکلات مالی و نیز توان مدیریت محدود اجازه کار را از شما می‌گیرد بنابراین رفتن بهتر از ماندن است.

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز