خبرگزاری کار ایران

بهرام رضاییان در گفت‌وگو با ایلنا:

رضاییان: مشکلات مالی حل شود،درباره سرمربی تصمیم می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۷۸۱

مدیرعامل پارس جنوبی جم معتقد است پرسپولیس روی یک اتفاق به گل رسید.

بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی جم در گفت و گو با ایلنا در خصوص شرایط این تیم برای فصل آینده اظهار داشت: منتظر برگزاری کلاس‌های هیات مدیره هستیم. تا این جلسه برگزار نشود و برنامه‌ها مشخص نگردد و مشکلات حل نشود نمی‌توان اظهار نظر دقیق کرد.

وی در خصوص شرایط سرمربی فصل آینده ادامه داد: آقای تارتار خودشان گفته‌اند که می‌خواهند بروند. ما هم به دنبال این هستیم تا مشکلات را حل کنیم و سپس در خصوص تیم تصمیم‌گیری کنیم.

مدیرعامل پارس جنوبی جم در خصوص اینکه آیا از عملکرد تیم مقابل پرسپولیس رضایت داشته یا خیر، ادامه داد: ما در آن بازی عملکرد خوبی داشتیم. مالکیت توپ هم در اختیار ما بود. آنها حداقل امتیاز را می‌خواستند اما روی یک اتفاق به گل رسیدند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود گل پرسپولیس آفساید بود، افزود: اکثر کارشناسان تلویزیونی گفتند که آن توپ آفساید نبوده ما هم به نظر آنها احترام می‌گذاریم.

رضاییان ادامع داد: ما هفته گذشته زیر فشار بودیم زیرا یک هفته پر از توهین و پیش‌بینی‌های غلط را پشت سر گذاشتیم اما بازیکنان ما نشان دادند که از پرسپولیس نمی‌ترسند و از این بازی سربلند بیرون آمدند.

رضاییان در پایان در خصوص رقم پیشنهادی بودجه فصل آینده پارس جم جنوبی گفت: مشکلات مالی حل شود،درباره سرمربی تصمیم می‌گیریم و  به هیات مدیره گفته ایم حداقل نیاز به 12 میلیارد پول داریم یک تیم نسبتا خوب را ببندیم اما آنطور که من شنیدیم بعضی از تیمها در لیگ یک نزدیک به 20 میلیارد هزینه‌ کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز