خبرگزاری کار ایران

چند خبر از باشگاه ذوب آهن؛

از کارشکنی در صدور ویزا تا بازدید از ورزشگاه کربلا

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۶۹۰

ذوبی‌‌ها بازهم برای سفر به عراق دچار مشکل شدند.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن برای تقابل با النصر عربستان در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به کربلا سفر کرده است. چند خبر از ذوب آهن در این تقابل آسیایی:

* سفارت عراق تاکنون ویزای بازیکنان و کادر خارجی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را به دلایل نامعلوم صادر نکرده است این در حالی است که این اتفاق برای بار دوم است که تکرار میشود. طبق قوانین AFC کشور میزبان ملزم به تسهیل در صدور ویزای تمام تیم ها میباشد.

* اولین گروه از نمایندگان AFCشامل ۳ داور و کمک داور چهارم صبح امروز از طریق فرودگاه بغداد وارد کشور عراق شدند و پس از ورود به شهر کربلا منتقل شدند.

* افسر امنیتی ویژه این مسابقه عصر امروز از فرودگاه بغداد و ناظران و مدیر رسانه ای و اجرایی AFC نیز ساعت ۱۰ صبح امروز و ۹ شب از طریق فرودگاه نجف وارد میشوند هم اکنون تعدادی از عوامل اجرایی مسابقه در شهرهای نجف و بغداد مستقر و از این مسئولین استقبال می‌کنند.

* طبق برنامه ریزی صورت گرفته ساعت ۱۴ امروز پس از ورود ناظر مسابقه ذوب آهن ایران و النصر عربستان ، عوامل اجرایی مسابقه اعزامی از باشگاه ذوب آهن جهت بررسی نحوه اداره ورزشگاه و برگزاری این دیدار با حضور نماینده AFC  از ورزشگاه کربلا بازدید و موارد اجرایی و امادگی ورزشگاه را بررسی مینمایند.

* با مذاکرات صورت گرفته با جناب آقای میر مسعود حسینیان سر کنسول ایران در کربلا طی روز گذشته ، مقرر شد بخش کنسولی ایرانیان مقیم کربلا با مسئولیت اقای قنادزاده از اعضای کنسولی ایران نسبت به دعوت ایرانیان مقیم یا زائر اقدام نماید. قرار است نمایندگان باشگاه امروز در کنسولگری ایران حضور یافته و دو طرف هماهنگی های لازم را انجام دهند. جا دارد ازهمکاری کنسولگری ایران تشکر و قدردانی نماییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز