خبرگزاری کار ایران

حرف زنوزی در مورد پیکان و سایپا منطقی نبود

حقوردی: در آن مقطع نیاز بود سرمربی تیم عوض شود/ به تیمی می‌روم که مرا ملی‌پوش کند/ قهرمانی پرسپولیس سالم بود

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۵۴۱

مدافع پیکان از شرایط خودش و تیمش در فصل هجدهم و فصل آینده صحبت کرد.

حجت حقوردی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پیکان در فصل هجدهم اظهار داشت:‌ فصل خیلی سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و در طول فصل انواع و اقسام اتفاقات برای تیم ما افتاد. هم نتایج خوب داشتیم و هم نتایج بد و هم تغییر سرمربی ولی در نهایت آن چیزی که می‌خواستیم را به دست نیاوردیم.

وی با اشاره به تغییرات کادرفنی در میانه فصل گفت: به نظرم در آن مقطع تغییر سرمربی نیاز بود. نه اینکه بگویم آقای جلالی مربی بدی است. به هر حال در همه جای دنیا وقتی تیم دچار آن شرایط می‌شد دست به تغییر سرمربی می‌زنند تا تیم دچار شوک شود و ما هم نیاز به شوک داشتیم تا به خودمان بیاییم.

مدافع پیکان با اشاره به اینکه نتایج زمان فرکی فرق چندانی با جلالی نداشت عنوان کرد: ما درگیر اتفاقات داخلی شدیم که در چند هفته آخر نیم فصل اول شروع شد و به چند هفته ابتدایی نیم فصل دوم رسید. ولی اگر دقت کنید ما نیم فصل اول به تراکتور، پارس جم و نفت مسجد سلیمان باختیم ولی نیم فصل دوم آنها را بردیم. اگر چند هفته زودتر به روند خوب خودمان باز می‌گشتیم می‌توانستیم به رتبه‌های بالاتر برویم چرا که فاصله امتیازات کم بود.

حقوردی در مورد عملکرد خط دفاع پیکان هم خاطرنشان کرد: ما فصل را در خط دفاع خوب شروع کردیم و در چند هفته اول گلی دریافت نکردیم ولی بعد از بازی با پدیده دچار افت شدیم که افت کلی تیم بود نه فقط ما. به نظرم عملکرد خط دفاعی در مجموع خوب بود و من از عملکرد شخصی خودم هم راضی هستم.

وی با اشاره به بازی با نساجی در هفته آخر هم عنوان داشت: اگر کسی بازی را دیده باشد تایید می‌کند که حق ما باخت نبود و حداقل باید مساوی می‌گرفتیم ولی خب در آن مقطع بازیکنان انگیزه‌ای برای بازی ندارند و یک رتبه بالا و پایین در آن قسمت جدول تفاوتی نمی‌کند. تقابل با آقای جلالی اتفاق جذابی بود و هم او انگیزه زیادی برابر ما داشت و هم ما مقابل او.

حقوردی در مورد کورس بالای جدول و اینکه قهرمانی حق کدام تیم بود هم گفت: من خودم مشهدی هستم و علاقه خاصی به پدیده تیم شهرم دارم ولی فکر می‌کنم هر 5 تیم کورس قهرمانی شایسته بودند و می‌توانستند قهرمان شوند. پرسپولیس تفاوتش با بقیه تیم‌ها ثباتش در چند سال اخیر است و تغییرات اندکی که داشته و دوری از حاشیه باعث شده بازیکنان به خوبی در ترکیب جا بیافتند و موفق باشند. اینکه گفته می‌شود قهرمانی بیرون از زمین شکل گرفته را هم قبول ندارم و همه اتفاقات داخل زمین بود و قهرمانی سالم بود.

وی با اشاره به صحبت‌هایی که زنوزی در مقطعی از فصل در مورد سایپا و پیکان انجام داد عنوان کرد: آقای زنوزی چند سال است در فوتبال است و به خوبی با فوتبال آشنایی دارد و این صحبت‌ها از ایشان بعید بود. در تهران تیم‌های زیادی هستند که زیر سایه استقلال و پرسپولیس قرار دارند و اگر در اسپانیا هم تیم مادریدی به جز رئال و اتلتیکو وجود داشته باشد طرفداری ندارد ولی دلیل بر زیادی بودن آن تیم‌ها نیست. دقت کنید که سرخابی‌ها به دلیل یک سری شرایط خاص خودشان نمی‌توانند در زمینه استعدادیابی و میدان دادن به جوان‌ها در تهران فعالیت زیادی داشته باشند و این موضوع در پیکان و سایپا انجام می‌شود و در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی از پیکان و سایپا به تیم‌های بزرگ رفتند.

حقوردی در مورد وضعیت فصل آینده خودش هم گفت: فصل بعد بازیکن آزاد هستم و با پیکان قرارداد ندارم. فعلاً زود است بخواهم به این مسائل فکر کنم و مدیر برنامه‌هایم مشغول بررسی پیشنهادات است و دوست دارم انتخابی انجام دهم که من را به تیم ملی برساند. در حال حاضر سرمربی جدید تیم ملی آمده و فرصت خوبی است که بازیکنان خودشان را نشان دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز