خبرگزاری کار ایران

آبی‌ها و نکته‌ای عجیب در مورد فرهاد مجیدی

می‌خواهم سرمربی باشم؛ یک چالش بزرگ برای هفت مقدس استقلال‌

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۳۷۲

مجیدی قول داد در صورت باقی ماندن در استقلال، شخصیت تخریب‌شده این تیم را ترمیم کند.

به گزارش ایلنا، استقلالی‌ها اما در روز خداحافظی خسرو حیدری توانستند حداقل یک خاطره خوب برای او بسازند و با پیروزی دو بر یک برابر سپیدرود رشت لیگ هجدهم را به پایان برسانند. در روزی که قائدی و تبریزی برای استقلال گل زدند و وریا غفوری باز هم پنالتی از دست داد، روح‌الله باقری فیکس شد و خوش درخشید تا هیچکس نفهمد او چرا ماه‌ها به نیمکت دوخته شده بود. مهم‌ترین اتفاق این دیدار اما نشست خبری بعد از بازی فرهاد مجیدی بود.

سرمربی موقت آبی‌ها پیش از مسابقه برای چندمین بار با بازیکنان بی‌انضباط برخورد کرد و بعد از امثال منشا و مهدی رحمتی، این بار محمد دانشگر قربانی خشم و نظم‌گرایی او شد.

مجیدی اما بعد از بازی قول داد در صورت باقی ماندن در استقلال، شخصیت تخریب‌شده این تیم را ترمیم کند. این یعنی مجیدی ظاهرا دلش می‌خواهد فصل آینده هم کارش را به عنوان سرمربی در استقلال ادامه بدهد. این در حالی است که اخیرا شایعه بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال به شدت پررنگ شده و از سوی دیگر مدیران باشگاه هم حداقل در مقام ادعای شفاهی، کماکان وعده حضور سرمربی بزرگ خارجی را می‌دهند.

بازی هفته پایانی استقلال اما حاشیه دیگری هم داشت که مربوط به اعتصاب قبل از مسابقه می‌شد؛ به طوری که آبی‌پوشان حتی حاضر نشدند شب قبل از دیدار را در هتل بگذرانند. آنها البته صبح روز بازی بعد از دریافت پیامک واریز بخشی از مبالغ قراردادشان به اردو اضافه شدند، اما دلخوری‌ها تا میکس‌زون آزادی ادامه یافت و مثلا وریا غفوری مطالب تندی علیه مدیریت باشگاه به زبان آورد. پژمان منتظری و حسین حسینی هم از دیگر نفراتی بودند که مصاحبه جنجالی انجام دادند و حتی تهدید به افشاگری کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز