خبرگزاری کار ایران

اوضاع متفاوت پرسپولیس با دو فصل قبل؛

قهرمانی احتمالی دور از چشم هواداران

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۹۱۸

پرسپولیس در صورت برتری مقابل پارس جم قهرمانی خود را بیرون از خانه جشن می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، طی دو فصل گذشته جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی برگزار شد اما شرایط لیگ هجدهم به گونه‌ای رقم خورد که پرسپولیس آخرین بازی‌اش را در فاصله 1217 کیلومتری پایتخت برگزار خواهد کرد و در صورت قهرمانی باید با اندک هوادارانش در ورزشگاه تختی جم جشن بگیرد.

ورزشگاهی که 15 هزار نفر گنجایش دارد و سهم 10 درصدی پرسپولیس، 1500 تماشاگر را در خود جای می‌دهد. مگر اینکه هواداران پارس‌جنوبی سکوهایشان را پر نکنند و پرسپولیسی‌های بیشتری به ورزشگاه بروند.

نخستین و آخرین باری که پرسپولیس به شهرستان جم رفته، مربوط به آذر 1396 است که به خاطر رقابت دو تیم برای قهرمانی نیم‌فصل اول لیگ هفدهم، هواداران پارس ورزشگاه را پر کردند. اما حالا که این تیم نه خطر سقوط را احساس می‌کند و نه می‌تواند سهمیه بگیرد، شاید سکوهای بیشتری را در اختیار پرسپولیس بگذارند. هر چند با توجه به فاصله تهران تا جم، بعید است هواداری از تهران به آنجا سفر کند.

قهرمانی در 90 سالگی که بسیاری از انسان‌ها به آن سن نمی‌رسند، اتفاقی است که تقریبا احتمال رخ دادن آن صفر است اما کارل گروو رکابزن 90 ساله آمریکایی سال گذشته توانست در ماده اسپرینت به این موفقیت بی‌نظیر دست پیدا کرده و همه را شگفت‌زده کند و حتی معیارهای ورزش حرفه‌ای را به هم بزند اما بعد از گذشت یک سال حالا ثابت شده این قهرمانی با دوپینگ به دست آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز