خبرگزاری کار ایران

بی پولی و کارشکنی ایجنت‌ها

صحبت‌های عضو هیات مدیره و کمرنگ شدن احتمال حضور مربی خارجی

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۸۶۳

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در آخرین مصاحبه‌اش حرف هایی را به زبان آورده که آبی‌ها را یک قدم دیگر به انتخاب یک مربی ایرانی نزدیک کرد.

به گزارش ایلنا،همان روزهایی مدیران استقلال با قاطعیت از انتخاب یک مربی خوب و کارنامه دار خارجی برای فصل آینده می‌گفتند، صحبت‌های متفاوت و متناقضی درباره ایرانی بودن سرمربی فصل آینده آبی‌ها شنیده می‌شد. یکی از مدیران استقلال که گویا بدش نمی‌آید برخلاف صحبت‌های امیر حسین فتحی مربی فصل آینده تیم یک ایرانی باشد.

او در همان ابتدا هم احتمال این‌که فرهاد مجیدی سرمربی موقت آبی پوشان در فصل آینده سرمربی استقلال باقی بماند را رد نکرد. عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در آخرین مصاحبه‌اش حرف هایی را به زبان آورده که آبی‌ها را یک قدم دیگر به انتخاب یک مربی ایرانی نزدیک کرد.

کامران منزوی در مصاحبه‌اش یک جمله کلیدی داشت:«برخی از مربیان مدنظر می‌گویند شما که تحریم هستید و نمی‌توانید دلار جابه‌جا کنید، چطور می‌خواهید پول من را بدهید؟» این موضوع و بحث تحریم‌ها در کنار بالا بودن مبلغ قرارداد وینفرد و دستیارانش که بیش از یک میلیون دلار می‌شود، مشکلات عدیده مالی که منزوی به آن اشاره کرده و کارشکنی ایجنت‌های مختلف برای فرستادن مربیان تحت قرارداد خودشان بهانه‌های خوبی برای چرخش مدیران استقلال از سرمربی خارجی به سمت مربیان ایرانی است.

اسامی چون امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی که از گوشه و کنار نام‌شان به عنوان گزینه‌های مدنظر برخی از مدیران استقلال مطرح شده است. از طرف دیگرشایعه استعفا و فشار برای استعفای علی خطیر که به عنوان نماینده باشگاه درحال مذاکره با گزینه‌های خارجی است هم خودش از مواردی است که پروژه جذب مربی خارجی را مختل می‌کند.

رفتن خطیر انتخاب سرمربی خارجی را طولانی‌تر و مدیران باشگاه را به گزینه داخلی نزدیک‌تر می‌کند.فرهاد مجیدی هم بعد از آن پست جنجالی که مجبور شد آن را اصلاح و سپس پاک کند، شاید برخلاف برنامه ریزی‌های قبلی در پایان بازی‌های فصل از استقلال کنار گذاشته شود!؟

هرچه جلوتر می‌رویم صحبت‌ها و حتی سکوت مدیران باشگاه احتمال انتخاب سرمربی خارجی را کمرنگ می‌کند. باید دید همان طور که به نظر می‌رسد مدیران استقلال با بهانه انواع و اقسام مشکلات چرخشی ناگهانی به سمت گزینه‌های داخلی خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز