خبرگزاری کار ایران

پیغام رئال مادرید به ناواس؛ برو!

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۸۲۸

سران رئال مادرید مایل به ادامه همکاری با دروازه بان خود نیستند و قصد دارند در پایان فصل او را از رختکن تیم دور کنند.

به گزارش ایلنا، نشریه مارکا مدعی شده که باشگاه رئال‌مادرید به کیلور ناباس گفته است برای فصل آینده روی او حساب نمی‌کند و این سنگربان کاستاریکایی باید به‌دنبال تیمی جدید باشد.

با ورود تیبو کورتوا از چلسی به رئال‌مادرید در ابتدای فصل جاری، فرصت‌های ناباس برای بازی در ترکیب اصلی بسیار محدود شد و با وجود بازگشت مقطعی او به ترکیب پس از بازگشت زین‌الدین زیدان به نیمکت کهکشانی‌ها، باشگاه تمایلی به حفظ این دروازه‌بان 32ساله ندارد.

رئال‌مادرید در حالی ناباس را به مذاکره با تیمی جدید ترغیب کرده که او در ماه ژانویه امسال قراردادش را تمدید کرد هرچند به‌نظر می‌رسد این اقدام تنها به‌منظور دریافت رقمی بالاتر از محل فروش سنگربان تیم ملی کاستاریکا بوده است. زیدان در پایان هفته گذشته این خبر را به کیلور ناباس اطلاع داده و او هم شدیدا ناراحت شده چون فکر می‌کرد هنوز این شانس را دارد که با کورتوا برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت کند. این بدان معناست که بازی یکشنبه هفته آینده رئال‌مادرید مقابل رئال‌بتیس در هفته آخر لالیگا آخرین حضور ناباس در ترکیب رئال‌مادرید خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز