خبرگزاری کار ایران

شیخ رباط: نتیجه می‌گیریم و با اقتدار در لیگ می‌مانیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۸۰۰

مربی نفت مسجد سلیمان گفت: اینجا بچه‌های خونگرمی دارند و کاری هم به نتیجه نداریم. به امید خدا فردا نتیجه می‌گیریم و با اقتدار در لیگ می‌مانیم.

به گزارش ایلنا، حشمت شیخ رباط در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان گفت:‌ ما بعد از اردوی 10 روزه که در تهران داشتیم، سعی کردیم توازن بدنی بازیکنان را بالا ببریم و توانستیم کارهایی که انجام دهیم را در بازی با پیکان پیاده کنیم، اما به گل نرسیدیم. امیدوارم فردا برابر ذوب‌آهن به گل برسیم و سه امتیاز را بگیریم.

او ادامه داد: چند مصدوم داریم و امیدواریم به بازی فردا برسند. ذوب‌آهن تیم خوبی دارد و شاید اگر علیرضا منصوریان زودتر به این تیم اضافه می‌شد، الان بالای جدول بود. ذوب‌آهن تنها نماینده ایران بود که به مرحله حذفی رفت و دعا می‌کنیم قهرمان آسیا شود.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه بازیکنان چقدر مصمم به پیروزی هستند، گفت: ما در هر بازی 5،6 موقعیت داریم. بازی به بازی خوب پیش می‌رویم و تنها ضربه آخر را خوب نمی‌زنیم. امیدوارم فردا تیر خلاص را خودمان بزنیم و ماندن‌مان را در لیگ تثبیت کنیم.

شیخ‌رباط در رابطه با نقاط ضعف تیمش عنوان کرد: در اردوی 10 روزه خیلی کار کردیم، هر چند که فاصله زیادی بین بازی با پیکان و ذوب‌آهن نبود. چند بازیکن مصدوم داشتیم که قادر به تمرین کردن نبودند، اما سایر بازیکنان خوب تمرین کردند.

وی درباره درخواستش از هواداران عنوان کرد: هواداران باید بیایند و تشویق کنند. آنها باید بدانند که سال آینده‌ای وجود دارد تا نفت در لیگ باشد و بازیکنان خوبی جذب شوند. مسجدسلیمانی‌ها از نظر فرهنگ و مسائل فوتبالی بالا هستند. متأسفانه جوی درست کرده‌اند که مردم مسجدسلمان اجازه نمی‌دهند بازیکنان فوتبال‌شان را بازی کنند، اما اینجا بچه‌های خونگرمی دارند و کاری هم به نتیجه نداریم. به امید خدا فردا نتیجه می‌گیریم و با اقتدار در لیگ می‌مانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز