خبرگزاری کار ایران

خسرو در دو راهی خداحافظی یا جدایی؛

روز خاصِ حیدری در دیدار با سپیدرود؛ پایان بهترین پاسور استقلال؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۵۴۸

شماره 2 استقلال روز پنجشنبه آخرین حضورش در این تیم را در خانه تجربه می‌کند.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری، یکی از 3 کاپیتان حال حاضر استقلال و از قدیمی‌های این تیم است که آخرین حضورش در این تیم را در دو دیدار باقی مانده آبی‌پوشان تجربه می‌کند.

برای خسرو حیدری پنجشنبه‌ای که از راه خواهد رسید، روزی متفاوت خواهد بود. خسرو به یقین رسیده که در استقلال فصل بعد جایی نخواهد داشت و به همین دلیل پنجشنبه آخرین رویارویی‌ با هواداران تیم محبوبش در لباس استقلال را تجربه می‌کند.

گرچه حیدری یک بازی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا هم شانس همراهی با استقلال را خواهد داشت اما بازی پنجشنبه شب ایستگاه پایانی شماره 2 با آبی‌ها در تهران خواهد بود.

حیدری که سال‌ها با پیراهن استقلال در میادین فوتبال دیده شد برای پنجشنبه شب باید تصمیم مهمی بگیرد، خداحافظی از فوتبال یا جدایی از استقلال و ادامه کار با تیمی دیگر.

راه اول حیدری را در فضایی کاملا محترمانه از خط پایان دوران حرفه‌ای‌اش عبور خواهد داد اما راه دوم ممکن است سرانجام خوشایندی برایش نداشته باشد و وجهه او را در پایان مسیر فوتبالی‌اش تخریب کند.

اگر حیدری در تیم دیگری به بازی ادامه دهد و نتواند عملکردی در خور نام و اعتبارش داشته باشد ضربه سنگینی برای فوتبال او و ذهنیتی که در ذهن فوتبال‌دوستان از او شکل می‌گیرد خواهد بود ولی خداحافظی در این شرایط برای نام و اعتبارِ حیدری بهترین تصمیم ممکن است.

فرهاد مجیدی یک نمونه از آن بازیکنانی است که زمان مناسبی را برای وداع با دنیای فوتبال برگزید. مجیدی نه فقط در زمان بازیگری در استقلال بلکه در مواجهه با تیم ملی نیز زمان ایده‌آلی را برای خداحافظی برگزید. او در شرایطی که می‌توانست در ترکیب تیم ملی به میدان برود بعد از آخرین دعوت خود به این تیم اعلام کرد که دیگر برای تیم ملی بازی نخواهد کرد و با ارسال نامه‌ای عذرخواهی‌اش را اعلام کرد.

مجیدی در استقلال نیز زمانی فوتبال را برای همیشه کنار گذاشت که شرایط بدنی مناسبی داشت و حتی می‌توانست یک فصل دیگر در اوج توپ را زیر پا بدواند اما فرهاد می‌دانست ادامه حضور در میادین فوتبال حتی با پیراهن دیگر تیم‌ها ممکن است همه زحمات چندین ساله‌اش را به باد دهد و از او وجهه دیگری پدید آورد. حال که خسرو اساسا فصل پرفروغی را هم پشت سر نگذاشته و در لیگ هجدهم بدل به یک نیمکت‌نشین محض شده، قطعا ادامه راه با این سبک و سیاق نمی‌تواند تصمیم درستی باشد.

به همین دلیل خداحافظی از فوتبال - نه فقط از استقلال - بهترین راه برای بازیکنی است که سال‌ها با پاس‌های طلایی‌اش مهاجمان استقلال را سیراب می‌کرد.

حیدری که دست‌پرورده همین باشگاه استقلال است، برای حفظ موقعیت خود در آینده و بازگشتی باشکوه در قامت مربی به کانون استقلال باید درست‌ترین تصمیم ممکن را در پنجشنبه‌ای که از راه خواهد رسید، اتخاذ کند. برای خسرو خداحافظی از فوتبال انتخاب ایده‌آل‌تری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز