خبرگزاری کار ایران

می‌خواهم شب با وجدان راحت سر به بالین بگذارم

تارتار: با تمام قدرت برای شکست پرسپولیس به زمین می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۴۱۱

سرمربی پارس جنوبی جم اعلام کرد پرسپولیس را دوست دارداما شرافت خودش از هرچیز دیگری مهمتر است.

به گزارش ایلنا، پارس‌جنوبی جم در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاهای ایران در خانه میزبان پرسپولیس است. پارسی‌ها در حالی درخانه از پرپسپولیس میزبانی می‌کنند که سرنوشت قهرمانی لیگ هجدهم در درستان این تیم است. در همین راستا بعد از این‌که سرنوشت قهرمانی به جم کشیده شد همه نگاه‌ها به سوی مهدی تارتار چرخید.سرمربی پارس‌جنوبی درواکنش به این هجمه‌ها می‌گوید به خاطر هیچ تیمی در هفته آخر به میدان نمی‌رود و در این بازی به دنبال شرافت و آبروی خودش است و سعی می‌کند با ارائه یک بازی جوانمردانه بهترین نمایش فصل پارس‌جنوبی جم را در خانه نمایش دهد.

 

* بالاخره به رغم این‌که دوست نداشتید سرنوشت قهرمانی به جم کشیده شود باید در خانه مقابل پرسپولیس بازی کنید؟

دقیقا همینطوراست. من قبلا هم گفته بودم ای کاش پرسپولیس با قهرمانی به جم بیاید تاهیچ حرف حدیثی به وجود نباشد اما گویا قسمت این بود که تکلیف تیم قهرمان در جم رقم بخورد.ما آماده این بازی هستیم و با تمام قوا به مصاف پرسپولیس می‌رویم .

 

* بعد از این‌که معلوم شد تکلیف قهرمانی به جم کشیده شده در فضای مجازی جو بدی علیه شما راه افتاد و می‌گویند شما مقابل پرسپولیس محکم بازی نمی‌کنید؟

این ادم هایی که در فضای مجازی این حرف‌ها را می‌زننند یک مشت ادم از خدا بی خبر هستند. من خدا را شکر در این فضا نیستم و خبری هم از این حرف و حدیث‌ها ندارم. ولی این ادمها بدون این‌که از من شناخت داشته باشند تهمت می‌زنند. در مقابل کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که من هیچ وقت از راه راست خارج نشدم و اخرتم را به دنیا نفروختم  همیشه به دنبال این بودم، نانی که بر سر سفره‌ام می‌برم حلال باشد. از سوی دیگر به این جماعت باید بگویم مگر من فقط می‌خواهم همین بازی سرمربی باشم . کار من مربیگری است و می‌خواهم سالها در این فوتبال باشم بنابراین سالم کار می‌کنم .

 

* اما پرسپولیس بودن شما امروز به ضررتان است؟

من به پرسپولیسی بودن خودم افتخار می‌کنم و پرسپولیس را خیلی دوست دارم و از سوی دیگر به هواداران این تیم خیلی احترام می‌گذارم. اما شرافت و آبروی کاری خودم رابیشتر دوست دارم. من می‌خواهم شب با وجدان راحت سر به بالین بگذارم . بنابراین مقابل پرسپولیس شرافتمندانه بازی می کنیم تا همه شاهد یک فوتبال پاک باشند و از سوی دیگر مردم جم و نیز فوتبال ایران به پارس‌جنوبی افتخار کنند.

 

* شما توان شکست دادان پرسپولیس رادارید؟

ما تیم قدرتمندی هستیم و این را در لیگ بارها نشان داده‌ایم. سپاهان و پدیده در جم متوقف شده‌اند و استقلال را شکست داده‌ایم. هفته گذشته‌ در تبریز نشان دادیم تیم قوی هستیم و تراکتور را با تمام بزرگانش وبازیکنان ارزشمندی که دارد متوقف کردیم. بنابراین ما تیمی هستیم که قادرهستیم نتایج خوبی کسب کنیم. شما مطمئن باشید کاری به اسم پرسپولیس نداریم و برای بردن به زمین می‌رویم و امیدوارم‌ شانس هم با ما یار باشد تا نتیجه لازم را بگیریم .

 

* چرا به چاشنی‌شانس اشاره می‌کنید؟

خب اگر فصل پیش خاطرتان باشد ما مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم ولی از بدشانسی یک پنالتی را از دست دادیم و برعکس روند بازی در دقیقه اخر بازی گل دریافت کردیم تا شکست بخوریم آن هم در روزی که حداقل مستحق مساوی بودیم. بنابراین‌شانس هم در کسب نتیجه دخیل است.

 

* برای بازی با پرسپولیس مصدوم ندارید؟

خوشبختانه در بازی با پرسپولیس مصدوم نداریم و همه می‌توانند در این بازی به میدان بروند.

 

* سپاهانی ها از شما انتظار دارند که برای آن‌ها بازی کنید تا قهرمان شوند؟

من برای سپاهان و سرمربی این تیم و حتی هواداران خوب اصفهانی احترام خاصی قائل هستم. اما روز پنجشنبه برای هیچ تیمی بازی نمی‌کنیم بلکه برای  سلامت فوتبال بازی می‌کنیم. ما دراین بازی اگرهم برنده شویم تغییری در جایگاهمان در جدول ایجاد نمی‌شود. بنابراین ما برای شرافت فوتبال به میدان می‌رویم ومی خواهیم جوانمردانه بازی کنیم و هیچ فرقی نمی‌کند چه تیمی قهرمان شود.

 

* فصل بعد در جم می‌مانید؟

من واقعا خسته شدم دیگر نمی‌شود اینجا کار کرد. این فصل خیلی اذیت شدیم. البته من از تمام مسوولین شهری و مسوولین باشگاه و همینطور مردم خوب جم به خاطر 2 سال مهمان نوازی تشکر می‌کنم . من این تیم و هوادارن را خیلی دوست دارم و در این مدت کم نگذاشتم ولی شرایط برای ادامه کار خیلی سخته و نمی‌شود ماند. 

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز