خبرگزاری کار ایران

عجیب‌ترین درخواست از بازیکنان؛ لخت و سینه خیز به رختکن بروید!

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۳۴۷

هواداران تیم گراس‌‌هاپرز زوریخ سوییس از بازیکنان این تیم خواستند پیراهن‌ها و جوراب‌هایشان را تحویل دهند و سینه‌خیز به رختکن برگردند.

به گزارش ایلنا، این اتفاق در جریان باخت 4 بر صفر مقابل لوسرن بود که گراس‌هاپرز را در سقوط به دسته دوم فوتبال سوییس بعد از نزدیک به 70 سال قرار داد.  گراس‌هاپرز که 27بار قهرمان لیگ سوییس شده با قبول باخت 4 بر صفر مقابل لوسرن محکوم به سقوط به دسته دوم می‌شد اما تهدید هواداران این تیم سبب شد این بازی متوقف شود.

 آنها با نزدیک شدن به نرده‌های سکوهای ورزشگاه تهدید به هجوم به زمین مسابقه کردند.  این اتفاق سبب شد بازیکنان و مسوولان باشگاه به سمت‌ سکوها بروند تا با هواداران صحبت کنند و آنجا بود که هواداران از بازیکنان خواستند پیراهن‌ها، شورت ورزشی و جوراب‌هایشان را تحویل بدهند چون لایق پوشیدن آنها نیستند و بعد هم از آنها خواستند سینه‌خیز به رختکن برگردند. برخی بازیکنان در نهایت تسلیم خواسته هواداران شدند و پیراهن‌هایشان را به آنها تحویل دادند. 

این بازی بعد از 15 دقیقه وقفه سرانجام نیمه‌کاره رها شد.  اگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سوییس حکم به شکست گراس‌هاپرز بدهد سقوط آن به دسته دوم فوتبال سوییس قطعی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز