خبرگزاری کار ایران

بهترین خبر برای منچستریونایتد؛ فصل برای‌تان تمام شد (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۳۴۵

پایانی افتضاح برای فصلی افتضاح. ضرب‌المثلی قدیمی هست که می‌گوید هیچ چیز در زندگی قطعی نیست، به جز مرگ و مالیات اما باید انتخاب‌های بد مربیان در منچستریونایتد را هم به آن اضافه کرد.

به گزارش ایلنا، یونایتد هفته پیش در خانه هادرسفیلد سقوط‌کرده مساوی کرد و این هفته در خانه برابر کاردیف سقوط‌کرده شکست خورد. این توهینی پایانی به فصل پر از توهین آنها بود. مشخص نیست که آیا اوله‌گونار سولشر بتواند تیم را به مسیر صحیح برساند یا نه.

یونایتد پس از آن شب در پاریس فاجعه‌بار بوده است. دوازده بازی، دو برد، دو تساوی و هشت شکست. کسب هشت امتیاز از 27 امتیاز ممکن در لیگ نتیجه‌ای در حد تیم‌های در حال سقوط است.

دو گل ناتانیل مندز لینگ نخستین پیروزی مردان نیل وارنوک در اولدترافورد در 59 سال گذشته را رقم زد.

سقوط کاردیف قطعی شده بود ولی طوری بازی کرد که شایسته این برد بود. حالا یونایتد فصل را در رده ششم به پایان می‌رساند، 32 امتیاز پایین‌تر از منچسترسیتی.

ورزشگاه اولدترافورد به سرعت خالی از تماشاگر می‌شد و طرفداران نارضایتی خود را نشان می‌دادند. صندلی‌های ورزشگاه خالی بود و همچنین صندلی‌های نشست خبری و خبرنگاران ترجیح داده بودند برای این بازی نیایند.

سولشر باید فصل بعد را عالی آغاز کند. او خودش گفته که نبرد برای قهرمانی در فصل آینده کاری معجزه‌آسا خواهد بود. او گفت: «ما ضعیف بوده‌ایم. ما کم و بیش به دیوار آجری برخورد کرده‌ایم. مثبت‌ترین نکته این است که فصل تمام شد. اوضاع قرار نیست سریع حل شود. ما نمی‌توانیم 32 امتیاز فاصله را جبران کنیم. ما اگر واقع‌گرا باشیم باید به دنبال حضور در جمع چهار تیم برتر باشیم.»

در بازی با کاردیف، یونایتد بازی را خوب شروع کرد اما در دوران سولشر، آغاز درخشان آنها در نهایت منجر به ناکامی می‌شود.

یونایتد در نیمه دوم روی یک پرتاب اوت ساده از حریف جا ماند و گل دوم را دریافت کرد و پل پوگبا که روی این گل مقصر بود، خوش‌شانس بود که در ادامه اخراج نشد.

از یونایتد انتقاد می‌شود که چرا در برنامه‌ریزی‌هایشان به آینده فکر نمی‌کنند. چگونه پس از جدایی ژوزه مورینیو، مغزهای متفکر در دفتر اد وودوارد نشستند و تصمیم گرفتند که بهترین گزینه بلندمدتشان مربی‌ است که تنها موفقیتش در کشورش در اسکاندیناوی بوده و دستیار او هم فردی باشد که در آن هنگام مدیر ورزشی سنترال کوست مارینرز استرالیا بود؟

سولشر اما می‌گوید: «ما صحبت‌های بسیاری با هم داشتیم. مقامات باشگاه روراست بودند. ما می‌دانیم کجا هستیم. آنها می‌دانند که ما قصد بازسازی تیم را داریم.»

منبع منبع: دیلی میل
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز