خبرگزاری کار ایران

اخباری همچنان در حسرت کلین شیت؛

اشتباهاتی که تراکتور را از کورس خارج کرد

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۶۰۱

گلر تراکتورسازی در هفته بیست و نهم هم موفق نشد دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا اخباری، گلر تراکتورسازی در هفته بیست و نهم و در دیدار مقابل پارس جم برای چهارمین بار در فصل جاری در دروازه تیمش قرار گرفت و مثل 3 دیدار گذشته خودش در ثبت کلین شیت ناکام بود.

اخباری که بعد از حواشی بازی سپیدرود در هفته بیست و پنجم و کنار گذاشته شدن محسن فروزان از سوی باشگاه به عنوان گلر اصلی تراکتورسازی در ترکیب تیم قرار گرفت،‌ ابتدا مقابل پیکان با اشتباه خودش یک گل به حریف تقدیم کرد و شکست یک بر صفر سرخپوشان تبریزی را رقم زد.

هفته بعد تراکتورسازی در تبریز میزبان ذوب آهن بود و در این دیدار هم با نتیجه 2-0 شکست خوردند و بعد از آن برابر پرسپولیس قرار گرفت و با وجود عملکرد خوبی که داشت ولی روی صحنه منجر به گل کمال کامیابی‌نیا مقصر بود و دفع اشتباه او باعث شد یک پیروزی شیرین از دست تراکتورسازان خارج شود.

در نهایت در دیدار مقابل پارس جم هم با وجود تلاش زیاد اخباری در نهایت اعلام ضربه پنالتی در دقایق پایانی بازی هم اخباری را در ثبت کلین‌شیت ناکام گذاشت و هم دست تراکتورسازان از پیروزی کسب 3 امتیاز کوتاه ماند.

در حال حاضر تراکتورسازی در 5 دیدار اخیر هیچ بردی کسب نکرده و 3 شکست و 2 تساوی حاصل کار آنها بوده است و این در حالیست که تا پیش از بازی با سپیدرود آنها 5 بردر پیاپی کسب کردند و خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی جا انداختند.

به نظر می‌رسد عدم کنترل حاشیه‌های بعد از شکست مقابل سپیدرود تراکتورسازی را از جمع مدعیان خارج کرد و از طرفی عدم آمادگی اخباری که مدت‌ها از میادین دور بود هم در این بین بی‌تاثیر نیست.

تراکتورسازی تا پیش از این اوضاع خوبی هم در گلزنی و هم در دروازه داشت و ثبت 14 کلین‌شیت در 25 بازی یک رکورد خوب با فروزان به دست آورده بود و اگر آرامش این تیم به هم نمی‌ریخت شاید الان این تیم مدعی جدی قهرمانی و حتی صدرنشین لیگ برتر بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز