خبرگزاری کار ایران

اهل شاخه: پنالتی پرسپولیس درست نبود/ دیگر به تراکتورسازی فکر نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۵۷۱

مدافع ماشین‌سازی عقیده دارد روی بودیمیر خطایی مرتکب نشده که داور بخواهد پنالتی بگیرد.

محمد اهل شاخه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ماشین سازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما با انگیزه بالایی وارد زمین شدیم و واقعاً قصد داشتیم در این دیدار پیروز شویم. خوشبختانه خیلی زود به گل رسیدیم و خوب هم مقاومت کردیم ولی اشتباه داوری مانع از این شد که به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. در کل تساوی در آزادی هم برای ما نتیجه بدی نیست.

وی در مورد صحنه خطای منجر به پنالتی پرسپولیس گفت: باور کنید پنالتی نبود و به هرکسی می‌گویم قبول نمی‌کند. صحنه را با دقت ببینید. بودیمیر دستش را انداخته پشت من و من را به سمت خودش کشید و بعد پیراهنم را کشید و آن را رها کرد و خودش را زمین انداخت. اگر داور در آن صحنه دقیق‌تر بود باید خطای بودیمیر روی من را اعلام می‌کرد نه اینکه پنالتی بگیرد.

مدافع ماشین‌سازی با اشاره به فشاری که از سوی استقلال و سپاهان برای بردن پرسپولیس روی این تیم بود عنوان کرد: ما فقط برای خودمان بازی می‌کردیم نه تیم‌های دیگر. هدف‌مان این بود که در یک بازی مهم پیروز شویم و هم جایگاه‌مان در جدول بهتر شود و هم اعتبار بیشتری بدست بیاوریم چرا که بردن پرسپولیس در آزادی اتفاق مهمی بود ولی متاسفانه نشد.

وی در مورد دیدار هفته بعد با پدیده خاطرنشان کرد: بازی خیلی سختی داریم و پدیده نشان داده از بهترین‌ تیم‌های حال حاضر لیگ است ولی ما هم به خوبی نشان دادیم تیم خوبی هستیم و جایگاه واقعی‌‌مان در جدول اینجا نیست و خیلی دوست داریم با برد فصل را به پایان برسانیم.

اهل‌ شاخه به اشاره به وضعیتش برای فصل آینده در ماشین‌سازی گفت: قراردادم در پایان فصل تمام می‌شود ولی هنوز یک بازی دیگر داریم و به فکر آن هستم و بعدش تصمیم خواهم گرفت. پیشنهاداتی دارم ولی آن را به بعد از بازی مقابل پدیده موکول کرده‌ام.

مدافع ماشین‌سازی در مورد اتفاقات ابتدای فصل که در تراکتور برایش افتاد هم عنوان کرد: اتفاقات ابتدای فصل را فراموش کردم و دیگر به تراکتورسازی و مواردی که اتفاق افتاد فکر نمی‌کنم. خدا را شکر در ماشین‌سازی اتفاقات خوبی برایم افتاد و توانستم بار دیگر قابلیت‌های خودم را نشان دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز