خبرگزاری کار ایران

کنداکتور امروز مسابقات پنج لیگ معتبر اروپا

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۳۷۷

مسابقات پنج لیگ معتبر اروپا به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.

به گزارش ایلنا، مسابقات فوتبال بین پنج لیگ معتبر قاره اروپا به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شوند و امروز در انگلیس با برگزاری هفته پایانی، تکلیف قهرمانی این دوره از مسابقات مشخص می‌شود. برنامه بازی‌های امروز را مشاهده می‌کنید:

لیگ برتر انگلیس

18:30 /  برایتون - منچسترسیتی / پخش زنده از شبکه ورزش

18:30 / برنلی - آرسنال 

18:30 / کریستال پالاس - بورنموث

18:30 / فولام - نیوکاسل

18:30 / لسترسیتی - چلسی

18:30 / لیورپول - ولورهمپتون

18:30 / منچستریونایتد - کاردیف 

18:30 / ساوتهمپتون - هادرسفیلد 

18:30 / تاتنهام - اورتون

18:30 / واتفورد - وستهام

* منچسترسیتی با یک امتیاز بیشتر نسبت به لیورپول در صدر جدول رده بندی قرار دارد و نتیجه رویارویی آنها با ولورهمپتون و برایتون قهرمان این دوره از مسابقات را مشخص خواهد کرد. کاردیف، فولام و هادرسفیلد هم سه تیمی هستند که سقوط‌شان به چمپیونشیپ از قبل مشخص شده بود. چلسی و تاتنهام هم دو تیمی هستند که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را مشخص کرده‌اند و پشت سر آنها منچستریونایتد و آرسنال هم با هر نتیجه‌ای که بازی‌های انمروز رقم بخورد فصل بعدی در لیگ اروپا بازی خواهند کرد.

 

لالیگا 

21:00 / اتلتیک بیلبائو - سلتاویگو

21:00 / اتلتیکومادرید - سویا

21:00 / بارسلونا - ختافه

21:00 / خیرونا - لوانته 

21:00 / لگانس - اسپانیول 

21:00 / رایو وایکانو - وایادولید 

21:00 / رئال بتیس - هوئسکا 

21:00 / رئال سوسیداد - رئال مادرید / پخش زنده شبکه ورزش

21:00 / والنسیا - دپورتیوو الاوز

21:00 / ویارئال - ایبار 

* در هفته ماقبل پایانی لالیگا دیدار قهرمانی بارسلونا از مدتی پیش مشخص شده است؛ کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط اتلتیکو و رئال مادرید مشخص شده است و ختافه با وجود اختلاف امتیاز کم اما هنوز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امید دارد. سویا و والنسیا هم گزینه‌های رسیدن به سهمیه لیگ اروپا هستند و در قعر جدول سقوط اوئسکات و رایووایکانو قطعی شده است. خیرونا با وجود دو هفته مانده به پایان بازی‌ها هم خطر سقوط را احساس می‌کند.

 

سری آ ایتالیا 

17:30 / فروسینونه - اودینزه

17:30 / سمپدوریا - امپولی

20:30 / اسپال - ناپولی 

23:00 / رم - یوونتوس / پخش زنده از شبکه ورزش

* به غیر از بازی‌های امروز و فردا که هفته سی و ششم لیگ ایتالیا به پایان می‌رسد دو هفته دیگر برای پایان فصل زمان باقی است و با توجه به این که یوونتوس از چند هفته پیش قهرمانی خود را جشن گرفته، کورس داغی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا برپا است. ناپولی با ایستادن در رتبه دوم سهمیه را قطعی کرده و بین آتالانتا، اینتر، آث میلان و آث رم برای رسیدن به سهمیه اروپایی برقرار است که حتی تورینو و لاتزیو هم برای رسیدن به این سهمیه شانس دارند. سقوط کیه‌وو و فروزینونه قطعی است و امپولی و اودینزه و جنوا هم سه تیمی هستند که خطر سقوط را احساس می‌کنند.

 

لوشامپیونه فرانسه 

17:30 / رن - گینگام 

19:30 / لیل - بوردو 

23:30 / مارسی - لیون 

* در لیگ فرانسه هم پاری سن ژرمن بخت اول قهرمانی است. لیل، لیون، سن اتین، مون پلیه، مارسی و نیس برای سهمیه‌های اروپایی رقابت می‌کنند. سقوط گنگام از پیش مشخص شده و دیژون، کان و موناکو هم سقوط به رده پایین‌تر را احساس می‌کنند.

 

 

بوندسلیگا 

20:30 / فرانکفورت - ماینز 

* هفته ماقبل پایانی آلمان با رویارویی امروز فرانکفورت و ماینز به پایان می‌رسد. روز گذشته بایرن مونیخ شانس قهرمانی را به هفته آخر کشاند و برای کسب این عنوان باید حتما پیروز شود وگرنه دورتموند جام را از باوارایی‌ها می‌گیرد. دورتموند و لایپزیش سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده‌اند. اشتوتگارت، هانوفر و نورنبرگ هم به دسته پایین تر سقوط می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز