خبرگزاری کار ایران

ماجدی:‌ باید به تیم‌های دیگر ثابت کنیم که رده‌های پایه ایران قوی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۲۶۸

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: باید با حداکثر امتیاز باید به مرحله بعدی صعود کنیم

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی، در خصوص همگروهی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با تیم مالدیو، افغانستان و فلسطین و تیم جوانان با تیم های امارات، نپال و قرقیزستان گفت: در رده های پایه دیگر نمی توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. تیم ها به دنبال  ساختن شگفتی هستند.

وی افزود: همانطوری که تیم ملی نوجوانان ساختار و سازمان استعدادیابی آلمان را از بین برد و 4 گل به این تیم زد، نشان می دهد که رده های پایه اصلا قابل پیش بینی نیستند و همین امر کار را برای تمامی تیم ها سخت تر می کند.

کارشناس فوتبال در ادامه گفت: تیم های افغانستان، مالدیو، تایلند، امارات، نپال، قرقیزستان در رده های پایه بسیار قوی تر از رده بزرگسالان خود بازی می کنند. معتقدم که نوجوانان و جوانان هر کشوری می آیند تا شگفتی بسازنند.

ماجدی ادامه داد: نمی توانیم اشتباه کنیم و باید مقتدرانه صعود کنیم. باید به تیم های دیگر ثابت کنیم که رده های پایه، ایران قوی بوده و با حداکثر امتیاز باید به مرحله بعدی صعود کنیم و به بازیکنان شخصیت این را بدهیم که ایران باید برای پیروزی وارد  زمین شود.

وی در پایان گفت: در مجموع تیم های جوانان و نوجوانان ایران در گروه های سختی قرار دارند و امیدوار هستم با تلاش و درایتی که کادر فنی هر دو تیم دارند، بهترین نتیجه را از مرحله مقدماتی گرفته و با اقتدار به دور بعدی صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز